Kişilik & Karakter İnsanlar bulundukları ortamda değil bulunmadıkları başka bir ortamda gibi hissederlerse bu neye işarettir 😃🖤? tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik ☕☕#KişilikKarakter#Sıkıldıklarına mı, delirdiklerine mi, yoksa başka neye olabilir 😃?#tubasueda 🍀🗝️🖤 İnsanlar bulundukları ortamda değil bulunmadıkları başka bir ortamda gibi hissederlerse bu neye işarettir 😃🖤? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Bence kendilerini yalnız hissetmeleri olabilir.. yani kendilerini oraya ait hissetmiyorlar bu yüzden de belki de öyle düşünebilirler.. 1 0 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Ne istediklerini bilmedikleri kendi içinde yanliz oldukları demektir. 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Hissettikleri o bulunmadıkları ortamların bir izi veya hayalini bilinç altında taşıdıklarına işarettir 0 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Bazen insan olmak istediği ortamları düşler. 0 0 Yorumla
enolmayan Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Eger paranormal bir durum yasamiyorsa bulundugu ortama ait hissetmiyordur 0 0 Yorumla
Dürrüşehvar56 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bedenen orada olsak bile ruhen dolaşmak isteriz bu gayet doğal. 0 0 Yorumla
RRomeooo Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 843 cevap paylaştı. ya asiktir ya da psikolojisik sorunlari vardir 0 0 Yorumla
Atlı_Bir_Filozof Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Sıkıldıklarına işarettir veya kafayı yemiştir 😄 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Deli olmaya, yani ben. 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. bedeni ve ruhu ayrı yerlerde 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Huzura sanırım 😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence kendilerini yalnız hissetmeleri olabilir.. yani kendilerini oraya ait hissetmiyorlar bu yüzden de belki de öyle düşünebilirler..
Evinde olmadığının işareti
Ne istediklerini bilmedikleri kendi içinde yanliz oldukları demektir.
Hissettikleri o bulunmadıkları ortamların bir izi veya hayalini bilinç altında taşıdıklarına işarettir
Bazen insan olmak istediği ortamları düşler.
Eger paranormal bir durum yasamiyorsa bulundugu ortama ait hissetmiyordur
Bedenen orada olsak bile ruhen dolaşmak isteriz bu gayet doğal.
ya asiktir ya da psikolojisik sorunlari vardir
Tebrikler, kafayı yediniz.. 😄
Sıkıldıklarına işarettir veya kafayı yemiştir 😄
Hayalperest olduğuna.
Deli olmaya, yani ben.
bedeni ve ruhu ayrı yerlerde
Mutlu degıller demek
Huzura sanırım 😂
Hastadir
Huzursuz