Allahtan uzaklastiginizi dünyevi şeylere daldiginizi hissediyor musunuz?

Son zamanlarda o kadar çok sıkıntı ve dertle uğraşıyorum ki onlarla mücadele etmekten yorulunca her şeyden uzaklastm sıradan şeyleri yapmak bile çok zor geliyor yemek yemek gibi.. Allah bana dua etmeyi nasip etmiyor mu diye düşünüyorum bu durum beni çok endişelendiriyor Dertlerin içinde kaldıkça Allahtan dua etmekten her şeyden uzaklaşıyorum uzaklaştıkça daha çok artıyor dertlerim böyle bir döngünün içinde kalıyorum?

Allahtan uzaklastiginizi dünyevi şeylere daldiginizi hissediyor musunuz?
Cevapla