Selam, güzel ülkemin güzel kadınlarını bir havaya benzetecek olsanız nasıl bir hava olurdu?

#inci❤
Selam, güzel ülkemin güzel kadınlarını bir havaya benzetecek olsanız nasıl bir hava olurdu?

#inci❤
Yağmurlu hava kesinlikle. Hem yağmurlu havanın şimşeklerin yıldırımların ve hoyratça yağan yağmurun yüksek enerjisi ve zorluğudur, ama sabredene, o zorluğa gögüs gerene ve yağmura kollarını açana bir su damlasının toprağa bağışladığı güzellikte güzellikler bağışlar kadın erkeğe...
Bence kadına göre değişir. her kadın aynı değil tabi ki de.. ama sevdiğim kadın olsaydı aşık olduğum kadını ben yağmurlu havaya benzetirdim çünkü yağmuru ve rüzgarı çok seviyorum ben. aynı zaman da yağmurdan hemen sonra açan güneş de olabilirdi tıpkı kalbime açan sevgisi gibi.. yine çok romantiğim ssjsjsj
Beni benzet bakim ben neyim
@inciitanesiii Sen de ilk bahar ve yaz aylarında ki çiçekli havalar gibisin abla sjsjs 🌺
şu an kasvetli kara bulutluyum .. teşekkür ederim
Rica ederim
Yağmurdan sonra gökkuşağı çıkan hava var ya öyle işte renkli tatlı. Çünkü öyleyiz. 👑
Şahaneyiz💗😘
Kesinlikle. ❤️
Kesinlikle:)))
Teşekkürler. ❤️
Sonbahar. Heran güneş de olabilir kara kış da olabilir 😀
Mis gibiyiz 4 mevsim var nankor kiz bunlar
Aslında tadını çıkartmasını bilmiyorlar, zevksizler 😒
Teşekkürler 🌺🎈
Cevap
31Cevap
Kadının havası mutluluk düzeyine göre değişir. Kadınları mutlu etmek zor değilken mutsuz etmek çabası niye ki. İnsana 4 mevsim baharı yaşatacak bir varlıkken gök gürültülü sağnak yağışlı bulutlu karlı fırtınalı bir havaya dönüştürmek akıl işi değil. Kadına bahar havası yakışır. Allah baharınızı kışa çevirmesin.
Amin sagol görüşün için.
Mevsim geçişlerinde hani ne olduğu belli olmayan havalar vardır ya sıcak mı soğuk mu açık mı kapalı mı anlayamazsın bi yağar bi açar bi soğur bi ısınır. İnsanın feleği şaşar ve o hava insanı hasta eder. Öyle bi şey. 😄
Hsta eder demeyeydin iyidi
Bilmem ben o havalarda hep hasta oluyorum 😃
İlk bahar gibiler.. sevince çiçekler açıyor.. kadınların yüzünde güneş misali insanın içini ısıtan gülümsemeleri oluyor ancak güneşe aldanıp sıkı giyinmezsen üşütüp hasta olabiliyorsun
hoş geldin Altay epeydir yoktun
Gelip stalkmadim ondan.. bakmadim sana
Rica ederim
Şu an dışarıdan gelen rüzgar sesi ve korkunç kaoslu sağanak yağışlı karanlık bir hava neyse ki evdeyim şu an
Ben iyi uyuyorum o havaya
Seni alan yaşadı desene
antarktika da açan güneş derdim. Sahte bi parıldama başka bir şey değil :)
Gel iki kürekte toprak at
Diyecek çok şey varda işte sözler Kifayetsiz kalıyor :)
Sana kim ne yaşattı ya
Aman boş ver :)
Uzun hava
Sivas'ın havası olurdu özellikle mevsim geçişlerinde bi günde 4 mevsimi gördüğümüz oldu 😂
Bir açıp bir kapanan dengesiz bir hava olurdu
Kadınlar sonbahar gibidir. Ayazı, yağmuru, rüzgarı, fırtınası belli olmaz.
Macellan boğazinda ki hava gibi 24 saatte 4 mevsimi yasatirlar valla
Karla karışık yağmurdan sonra, açan güneş ⛅:)
Duygu durumlarını varsayarak yağmurdan sonra açan güneş gibi
parçalı bulutlu, her an her şey olabilecek potansiyeldeler
Beni bu kıza benzetiyorlardı hatta profilime koymuştum kimse anlamamış yorumlar yapmışlardı 😅😂
Havam iyidir ya ilk bahar gibi çiçekli yaz kadar sıcak üzülünce sonbahar kadar yağışlı uzaklaşınca kış kadar soğuk …
Lodoslu bir hava olurdu sanırım sürekli rüzgar nereye eserse çoğu oraya gidiyor :D
ABD kasırga adlarını hep kadın ismi koyarmis. Sebebi herşeyi alıp götürmesiymis.
Yağmurdan sonra gelen toprak kokusunun olduğu hava
Deniz kenarındaki kayalıkların havası. Ne dalgası biter ne de rüzgarı
Baharda yağan dolu havası 😂
Çok severim
Aynen havası da güzel dolusu da. Ama hepsi böyle değil yaa. Kimisi de karakışın esen sert tipi havasında. Öylesi olmasın aman aman! aman aman
Yaza en yakın bahar havası.
Roman havasiii fjdjddjfj
İstanbulun havası gibi 😅
Yağmurdan sonraki gökkuşağı havası.
Fırtına
Ben Güneş'li güzel hava
Uzun hava😂
Hiç susmuyoruz malum🤭
Yağmur yağarken güneş açan hava
Parçalı bulutlu yağdı yağacak
Yağmurlu, fırtınalı bir hava 😄
Aşkın bahar havası olur
Dıştan güneşli içten kara bulutlu
Yağmurlu hava romantik ama hasta ediyor
ulaşılamayan :D
Yağmurdan sonraki havaya benzetirdim az önce tüm şehre ağlayan mükemmel ötesi güzellikte sessiz bir gökyüzü,
etrafta muhteşem bir toprak kokusu,
Açan muhteşem bir gökkuşağı 🌈
Kırk ikindi yağmurları gibi Bi anda güneş varken yağmura dönüyor 😅😅
Soğuk rüzgarlı ve yağmurlu
Bu kadar soru sormak yormuyor mu
Bu kadar dediğin ne bugun sormadim hic
Ne bilim sanki hep senin sorularin geliyor önüme
24 saat once sordum en son
Güneşli ve umutlu 🙁
Uzun hava
Soğuk
Kasırga
Gunesli
Fırtınalı hava
Karakış.
Parçalı bulutlu.
Samsun havası 😀
Yaz yağmuru
Parçalı bulutlu
Lodos
Her kadin farkli
Parçalı bulutlu
Çifte telli
sonbahar
Ilık Meltem
Sulu fırtına.
Rüzgar
Kış mevsimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?