Her şey çıkmaza girdiğinde çözümü nasıl buluyorsunuz?

Hayatı anlamıyorum. Çocukluğum falan da kötü ve zor geçti aslında ama ben kendimi kaybettim sanki.

Ne sevdiğimi, ne istediğimi, neler yapabildiğimi bilmiyorum. Yüksek lisans yaptım ama hiç hırslı değilim, şunu şunu yapmam yapacağım gibi hedeflerim yok.

İlişki anlamında da bir şey yok.

24 yaşındayım ve artık bitsin istiyorum.

Her şey çıkmaza girdiğinde çözümü nasıl buluyorsunuz?
Cevapla