Kendimi kötü hissediyorum hep aynı şeyleri yaşıyorum?

2 gün önce birisi ile konuşmaya başladım sabaha kadar konuşuyorduk bu arada bana o kadar iyi davrandı ve umut verdi ki genelde herkes beni çirkin bulur o yüzümün hoş olduğunu demişti ama hepsi yalanmış birde canım aptal gibi her özelimi açıp bağlandım inandım ama ben ona yanlış yaptım diye etmediği laf kalmadı onun sevdiği aśık olduğu bir kız var unutamamış sürekli bahsediyordu her neyse bana söyledigi laflar sen çirkinsin sevdiği kızın adını verip o Angelina Jolie ise sen mahalledeki hayriye teyzesin gece karanlıkta görsem seni korkarım erkekler bile senden güzeldir ben bile senden daha güzelim dedi sevdiği kıza olan aşkını anlatıp onu övüp nasıl sevdiysem önüne gelen kıskanıyor ona olan aşkımı dedi ve dediklerinden pişman olmayıp sana yalvaracak halim yok sevdiği kızın adını verip ben sadece ona aşık oldum ona yalvardım sen kimsin ki sana yalvaracagım dedi sonra ben vazgeçemeyince de ondan sen ne ezik gurursuz çıktın dedi bana umut verip tavsiyelerde bulunan güven veren o kiśi kendimi çok kötü hissediyorum daha bir ton hakaret etti aklımda kalanlar bunlar pişkin pişkin geçmişi ile ilgili olan her ayrıntıyı anlattı engelledim ama hala yazmak ve yazsın istiyorum saatlerdir aglıyorum ne önerirsiniz söyledikleri o kadar ağrıma gitti ki yediremiyorum kendime uzun süre sonra kalbim bu kadar kırıldı kimseye sevdiremiyorum kendimi birde bana seni burun estetiği de kurtarmaz yüzüne bakmadan seni sevmeye çabalıyorum her şey güzellik demek değil dedi pişman bile olmadı elde gördü beni en kötüsü bir şey diyemedim ve unutamıyorum birde eski aşkını anlatıp durdu her zaman aynı şeyleri yaşıyorum kiminle tanışsam hep böyle oluyor ve hep güçlü olmak zorundayım?

Güncellemeler
+1 yıl
Okuranız sevinirim
Kendimi kötü hissediyorum hep aynı şeyleri yaşıyorum?
Cevapla