20yasinda olmama rağmen kendimi yaşlı hissediyorum aaa otuzada ne kaldı diyip duruyorum?

Ve bu benim hayatımı karartıyor bu düşünceler napcam ben ilerde yaşlanmayı flan durdurma çıkar mı

20yasinda olmama rağmen kendimi yaşlı hissediyorum aaa otuzada ne kaldı diyip duruyorum?
Cevapla