Ben birini kaybettim. Arkadaş olacaktık. Belki arkadaştan çok daha öte. Ama ona iyilik yapayım derken kötülük yaptım. Ne kadar pişman olsam da affetmiyor. Haklı. Bir de utanmadan üstüne engel attım beni hiç affetmeyi düşünmemesine sinirimden.
Birkaç gündür yaptığım hatayı düşünüyorum. Keşke iyilik yaptığımı sanan aptal çenemi kapatsaydım.
Ona yazmak istiyorum ama yazınca daha çok sinirleniyor 😪 Onun umrunda da değilim 😪Bana mavi gülün güzel hikayesini anlatmış biri.. Düşünüyorum acaba kötü biri miyim diye. Gözlerim doluyor bunu yazarken 😥
Peki ya siz birinin kalbini kırdınız mı? Onu kaybettiniz mi?
Birkaç gündür yaptığım hatayı düşünüyorum. Keşke iyilik yaptığımı sanan aptal çenemi kapatsaydım.
Ona yazmak istiyorum ama yazınca daha çok sinirleniyor 😪 Onun umrunda da değilim 😪Bana mavi gülün güzel hikayesini anlatmış biri.. Düşünüyorum acaba kötü biri miyim diye. Gözlerim doluyor bunu yazarken 😥
Peki ya siz birinin kalbini kırdınız mı? Onu kaybettiniz mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hatam varsa affettirmeye çalışırım kendimi. ama karşımda ki hak ediyorsa umurumda olmaz
Ah be Barış'ım.. Keşke affetirebilsem.
Kırdığım da olmuştur kırıldığımda kalp bu sonuçta bazılarımız çok hassas ve tek bir kelime yetiyor kalbimizin kırılması için ama kaybetme derecesinde hiç kırmadım birisini.
Bazı ilişkiler bitmesi gerektiği için biter.
Önemli olan o kişide en son nasıl iz bıraktığımızdır.
İyi bitmeli ki iyi hatırlanalım.
Her ne sebepten dolayı bir anlaşmazlık yaşadınız bilmiyorum ama bir yolunu bulup en azından iletişimi tamamen kesseniz bile gönlünü alabilir ve o kişinin sizinle ilgili son hatırladıkların da iyi biri olarak kalabilirsiniz.
Gönlünü alabilecek yol bulamıyorum. Sevgili falan da değiliz. Çok hassas noktasına dokundum
Evet düzeltmeye çalışıyorum bakalım gerekirse arada ki kişileri harcıcam artık sabrım da bir yere kadar.