İstemeden birinin kalbini kırdınız mı? Onu kaybettiniz mi?

Ben birini kaybettim. Arkadaş olacaktık. Belki arkadaştan çok daha öte. Ama ona iyilik yapayım derken kötülük yaptım. Ne kadar pişman olsam da affetmiyor. Haklı. Bir de utanmadan üstüne engel attım beni hiç affetmeyi düşünmemesine sinirimden.

Birkaç gündür yaptığım hatayı düşünüyorum. Keşke iyilik yaptığımı sanan aptal çenemi kapatsaydım.

Ona yazmak istiyorum ama yazınca daha çok sinirleniyor 😪 Onun umrunda da değilim 😪Bana mavi gülün güzel hikayesini anlatmış biri.. Düşünüyorum acaba kötü biri miyim diye. Gözlerim doluyor bunu yazarken 😥

Peki ya siz birinin kalbini kırdınız mı? Onu kaybettiniz mi?
İstemeden birinin kalbini kırdınız mı? Onu kaybettiniz mi?
Cevapla