
Ağladığınız sırada kendinizi yeniden toparlayabilir misiniz 🤔
#KişilikKarakter

Ağladığınız sırada kendinizi yeniden toparlayabilir misiniz 🤔
#KişilikKarakter
Ağlarım ağlarım sonra da kendi kendime kızarım. "Kendine gel ya ne yapıyorsun sen" diye başlıyorum :))
Çok uzun sürmez modumun düşüklüğü.
Cevap
4Cevap
Ağlıyorsam o an için toplamak istemem. Her duyguyu yaşayalım.
evet bunu yapabiliyorum ağlarken aklıma rezil anılarım geliyor gülüyorum bir bakıyorum derdimi felan unutmuşum
Depresif gününde değilsem evet ama kimi zamanlar o kadar dipte hissediyorum ki, çok zor toparlanıyorum
maalesef toparlayamiyorum ya en yakin arkadasimla konusmam gerek ya da bir iki gün gecmesi
Neden ağlamışım ona bağlı. Genelde evet hemen toparlanırım.
Ağlarım aynada güzel duruyor muyum diye bakar slayyyyy yaparım smendnsnennshe
Hemen olmuyor bu durum genelde birazcık uyumam ve sakinleşmem
Üzüldüğüm zamanlar hemen toparlıyorum kendimi, sıkıntı yaşamıyorum bu konuda.
Düştüysek tekrar kalkarız sorun değil
En son ne zaman ağladığımı inan hatırlamıyorum bile o son gözyaşlarımdan sonra duygusuz bir insana dönüştüm
Aglamak terapi gibi ya
Aglıyorm rahatlıyorm
Evet, toparlamak için sebepsizce gülüyorum 😅
Toparlıyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?