Berber koltuğunda otururken fark ettim; gözlerime güneş vurunca ela oluyormuş.. 😄

Berber koltuğunda otururken fark ettim; gözlerime güneş vurunca ela oluyormuş.. 😄

Fazlasıyla cesaret ve cesur yüreklilik, ekpss sınavına çalışıyorum ama eğer kazanamazsam atanamazsam kendi hayatımı sonlandırmayı düşünüyorum
Seven olmuyor aşk yaşayamıyorum cinsellik desen zaten o şans bende yok sadece evlenince ama seven olmadığı için de evlilik olmaz meslek bulmak desen 18 yaşından beridir neler ile uğraşmaya çabaladım ama onlar da olmadı (dizi film oyuncusu olmak istedim, sporcu olmak istedim, işlere başvurdum, kurslara gitmek istedim) ama hiç biri olmadı ehliyet bile alamıyorum tertibatlı arabası olan bir kurs yok al sana dünyanın en şanssız en kötü engelli hayatı engelli olmak zaten başlı başına bir dert hiçbir şey elde edemiyorsun şu ekpss sadece önemli benim için eğer kazanırsam çok iyi olur kazanamazsam pilavımı yemeye bekliyorum Tiryaki abi
Kendimde son zamanlarda keşfettiğim bir şey var aslında var sanıyordum :D günde 2-4 saat uykuya alışamam sanmıştım ama 1-2 hafta böyle gidince alıştım daha doğrusu alıştığımı sandım ama sonra beyin error verince bir yerde anladım yetmiyormuş :D
Berber koltuğunda uyumaktan bir şey fark edemeyen ben 😂😂
Sağ kalçamda doğum lekem varmış 😂😂
Nasıl öğrendin diye sormaya korkuyorum.. 😅
O yüzden sormayacam.. 😂
Hemşire söyledi hocam ağrı kesici iğne yapıldı korkma 😂😂
Fal mı bu Awk.. 😂
Her gördüğünü söyledi mi.. 😅
Kadınlar popo sever lafına artık inanıyorum bu olaydan sonra 😂😂
Isırmadı değil mi.. 😂
Yok yok ısırmadı köpek mi bu ajsjdjd 😂😂
Sert seviyorsa demek ki.. 😅
Aman Allah korusun devir kötü 😂😂
Çok fena şeyler söylemek istiyorum.. Bence duralım.. 😂
Oldu o zaman biz kalkalım 😂😂
Resim yapmak beni rahatsız ediyormuş.
Cevap
8Cevap
Bir konuda susmanin bana zarar verdiğini keşfettim neyse bam bam bam söylemem gerekiyor aşık miyim gidip söylemem gerek içimde tuttukça büyüyor beni boguyor
Çevremdeki insanlara olan önyargımı nötrleyince daha iyi anlaştığımı hatta ve hatta bana değer verdiklerini gözlemledim… Biraz geçimsiz biriymişim onu farkettim 🤔
Ne kadar da erken farketmişsin öyle.. eskisinden daha sivri dilli olduğumu daha kolay insan sildiğimi farkettim
Bir alışkanlığı bırakırken başka bir alışkanlık kazanıyormuşum. Geç olsun güç olmasın demişler o hesap sanırım.
Bunu 34 yıl sonra mı farkettim pörtlek gözlü fenomenim.
Son zamanlarda yok ama bi kaç sene önce belimdeki beni fark etmiştim.
Evet var ben artık bazı şeyleri eskisi gibi takmadığı mı fark ettim
Var.
Kışları pek hasta olmazdım bu sene girer girmez hastalandım olmadı bu. jsjs
Evet ben ben 120 yaşıma kadar seks yapa bilirim 😂😂😂
Aşksız karşı cinsiz ne kadar iyi olduğumu farkettim
Var güzel bir yemek yediğim de vücudum mutluluk hormonu salgılıyor
Bu sıralar yeni keşifler olmadı 😅
Saçlarımın cok hızlı beyazladıgi
Işık yanılmasıdır o 😅
Evet var.
Dudaklarım sandığımdan daha güzelmiş
Saçlarım siyah değilmiş
Yavaştan iyileşmeye başladığımı 🤸🏻♀️🙃
Yorulmuşum..
Şiir yazmaya başladım ve çok hoşuma gidiyor
Evet var
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?