günaydın herkese ☕️🌸☺️
bu güne nasıl bir not bırakmak isterdin?

günaydın herkese ☕️🌸☺️
bu güne nasıl bir not bırakmak isterdin?

Günaydın ☺️ o diye birisi yok benim için biliyorsun :D kendime seviyorum diyim o zaman.. ve ne olursa olsun kendime güveniyorum kendimin yanındayım ve iyi ki varım diyorum kendime.. bugünün notu da bu olsun ☺️
😂😂😂 olsun bakalım
😂😂😂 olsun
Bir gün sana hesabımı göstereceğim. Her görüşümü, sorumu beraber okuyacağız. Hatta üstüne yorum yapıp o zamanki beni eleştireceğiz. Sen yeter ki sağlıkla, umutla, huzurla gel. Gelince yapacağımız çok şey var miniğim 🥹
Cevap
11Cevap
Günaydın.. Yazmaya başlasam belki de sayfalar yetmez.. ❤️
Özeti bile çok uzun.. 😅
Gülü seven dikenine katlanırmış güzelim.. 😅
O zaman neymiş çenem düşse de katlanacaksın demek ki el mahkum.. 😍😅
😘😘
O kim 😄 not atacağım kimse yok, herkes işine gücüne baksın 😄 kendime de bugün spora git diyorum
Kendime not: yarın mutfağa ampul alacaksın unutma. 🤦🏻♀️
O diye birisi yok, kendime de "hadi artık öğlen yemeğine git, acıktın" diyeyim...
Tenk yu
Yazacak kimse yok maalesef. Bu dünyada sanki ilk gününmüş gibi mücadele et, son gününmüş gibi yaşa
Bu aralar kendime hatırlattığım şeyler kahve ve tatlı yok.
Notumu sabah kendisine mesaj olarak ilettim
onu ne kadar sevip özlediğimi yazdım
Bi güzellik yapsana gece benle kalsana alacaklıyım teninden acil durum uyansana
İhanet etmişsin, gitmişsin hala neyin peşindesin kdkskjsk
Benden ona kısa bir not yolunun da bahtininda... Bir daha karsima ömür boyu çıkamam dileğiyle
İnsan olmanın hafifliğini yaşa.
Bazen bir an için ömür bile verilir
Sen bir ay, ben kara gece, gel derim…
Hayat her ne olursa olsun yaşamaya değer 😌
Sevmek için sevilmeyi bekleme
I levent you
NEVER GİVE 🆙!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?