“Şeytan kulağına kurşun” diye 3 kez tahtaya vurur musunuz?

“şeytan kulağına kurşun” diye 3 kez tahtaya vurur musunuz? saçma olduğunu bilmeme rağmen bazen kendimi bunu yaparken buluyorum .

ayrıca evden çıkarken ilk adımı sağ ayakla atmanın da olumlu olduğuna inanıyorum. fakat bunlar sizce çok saçma mı ? yani bile bile saçma şeyler yaptığımı düşünüyorum bazen siz ne düşünüyorsunuz
“Şeytan kulağına kurşun” diye 3 kez tahtaya vurur musunuz?
Cevapla