Teşekkürler @fenerligenc34 beybaba 😂😂😂
Üçün beşin lafını eder misiniz yoksa amaan deyip hayatı akışına mı bırakırsınız?
Teşekkürler @fenerligenc34 beybaba 😂😂😂

Ben duruma göre karar veririm tabi ki de yani bazı küçük detaylar hayatta çok önemli olabiliyor.. ama bunların dışında tabi ki de boş ver derim akışa bırakırım tüm hayatımı.. ama iplerin benim elimde olmasını da tercih ederim her türlü ☺️
Cevap
10Cevap
Üçün beşin lafını etmem ama kimsede beni keriz yerine koyamaz
Üçün besin lafını eden biri için hayat epey cehennem olur
asla lafını etmem
küçük insanlar küçük hesaplar yaparlar
Hayır üç beşi geçtim hiç bir şeyin lafını etmem. 3 günlük dünyada 3 kuruşun hesabını yapmadım hiç.
Her güne jeton bitene kadar yeniden başlıyorum
😇😇
Rica ederimde😊😊😊 beybaba çok komik geldi bana🤣🤣🤣🤣😅😂😂😂😂😄😉
Nedir bu 3 5 ona göre lafını edeceğim 🤔
Sal bayır asagi hayati bea tekerlensin
Yoo üçün beşin lafınıda etmem yahu 😄
hayatın akışına çoğu zaman bırakırım
Para konusu ise yapmam
kiymet bilene hic laf etmem
Hiç bi zaman etmedim. Etmeyi de düşünmüyorum
Hayatı anlık yaşarım ve akışına bırakırım
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?