Bunun doğru olmadığını bildiyim için onu boş verip aldırmıyorum, ama bundan vazgeçmiyor. Sebep ne ola bilir? Sakin bi şekilde bundan nasil kurtula bilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Görücek olan her kes yazsa, məmnun olurum
Güncellemeler
+1 yıl
Neden dudaklarınıda öpücük gibi hareket etdirip gülümser?
İlişkisi olan bir erkek neden diğer kızın gözünü kesdirir ve şakalaşmaya çalışır?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Karakteri olmadığı içindir
Doğru
Bazen erkeklerin karakteri böyle oluyor. Biz onlara y. av. şak diyoruz tek yapman gereken görmezden gelmek. Göz devirmek. Terslemek hepsi bu kadar
Yapiyorum hala bakiyor arsız gibi
Çapkın aşağılık kompleksli erkek olduğundan
Teşekkürler, nasil yani
Rica ederım aşağılık kompleksli insanlar tatmin etmek için şerefsizliği basvurur aldatır hakaret eder vs. Vs.
Fizik olarak beğeniyodur seni neden olcak 😀
O sırada 1,50 olan ben buna güldü
Ahaha boyun kısadır ama hani kalçaların falan güzeldir o anlamda diyorum 😀
Tövbe esteğfürullah
Gözümün içine bakiyor oraya degil
Ya sen ne bileceksin popona baktığını sanki, sen farketmeden bakmıştır hoşuna gitmiştir. Göstere göstere bakacak hali yok
İlgisi yoktur. Sadece takılıyordur
Nasil yani
Seni sevse başkasına bakmaz
Bence uzak dur ayril
Yedek 😆
Kendimi kullandirmam
Hep öyle derler😆
Yokkk
Tamam
Doyumsuz
Serefsiz o zaman
Göz koyduğu icin:)
Nasil yani