Yastığa sarılıp uyuyanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz de öyle misiniz?

Benim bildiğim yastığa sarılanlar birilerini özlüyor , yokluğundan dolayı üzgün kişilerdir.

Bunu bir yerde okumuştum

Sizce de doğru mu?

Yastığa sarılıp uyuyanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz de öyle misiniz?
Cevapla