Benim bildiğim yastığa sarılanlar birilerini özlüyor , yokluğundan dolayı üzgün kişilerdir.
Bunu bir yerde okumuştum
Sizce de doğru mu?
Benim bildiğim yastığa sarılanlar birilerini özlüyor , yokluğundan dolayı üzgün kişilerdir.
Bunu bir yerde okumuştum
Sizce de doğru mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bende öyleyim evet
Bende öyleyim yastığıma boynumu koyup sarılmadan uyuyamam🙂
Yok be eve gitsemde bacak arama yastık atıp uyusam diye bekliyorum
En iyisi
@proofstriker38 çok mu yalnızsın kanka
Herkes gibi yalnızlık herkese mahsus
Kanki
@proofstriker38 iki ay önceki yorumumu nerden buldun ya ok yalnızsın yanında dişi istiyosun bu kadar lakayt olma
Yorumu beyenmiş biri ordan bende
Dişi mişi onunla ilgisi yok merak etme
@proofstriker38 burada hiçbi hesabı merak etmiyorum iki ay önceki yorumuma yazacak ne yaşadın onu soruyorum rahatsız oluyorum
Hoşuma gitti öyle demen o kadar gerçekten
@proofstriker38 kibarca uzaklaşalım hayatım keyifli saatler sana
İnanin kalbimde kötü bişey yok uzaklaşalım sizede iyi akşamlar
@proofstriker38 bikaç yorumada yazdın maksat sohbet etmekse direkt sorarsın ama sen her yerdesin şekerim
Pardon kusura bakmayın birdaha yorum yapmam direk mesaj sevmiyorum size yaklaşmıyorum birdaha
@proofstriker38 ok
Kendimi bildim bileli biri özlesemde özlemesemde yastığa sarılıp uyurum
Yastik Nerelere Gidiyor 😂😂
Başımın altı hariç heryere gidiyor benimki
Temas bağımlıları benim gibi ushjsjs
Bende
😂😂
Öyleyiz tabiki her derde derman
Her derde derman aynen
🙈🙉🙈🙉🙈🙉
Ya yastığı bacak arasında sıkıştırıp uyuyanlar?
Onları bilmem
Öyleyim
Sarılmam
Bacaklarımın arasında uyurum
Niye ki
Yzrmsn