

Görmesem daha mutlu olurum dediğiniz bir gerçek var mı?


Görmesem daha mutlu olurum dediğiniz bir gerçek var mı?
eski sevgilim...
evlerimiz çok uzak değil ama kalplerimiz çok uzak
eskiden okulda bile nadir görürdüm küçük okul dünya gibi büyüktü ikimize. okulda bitince şimdi evren kadar büyük oldu. artık ne görebiliyorum nede sesini duyabiliyorum. bu gözler herşeyi görmesine rağmen birbirmizi göremedik ne farkımız varki körden sevdiklerimizi göremedikten sonra
Görmek istemediğim gerçekler değil, karamsar insanlar ve durumlar var. Onları da, rengarenk bir gözlükten bakınca normal renginde görebiliyoruz şükür
Acı gerçekler başlığında hepsini görüyorum 💫
Tam puan alır dram konusunda ismi bahtsız bedevi yakında sinemalarda asksjsjı
Boynu bükükler olur mu asksjsj
İsmimde n harfi bile yok asjsj
Bu sefer olmadı 😅
https://youtu.be/CkDcJuCZVS0?feature=shared Başarmadık deyince aklımda canlanan asksjs
Seni mahmüd atarken tereddüt ettiğim gerçeği asjsjjs
Teşekkürler 💫
Ölüm . Kabullenmek güç geliyor.
Cevap
4Cevap
Görmek istemediğim hiçbir şey yok neredeyse. Olmayacak ne varsa bilir kabul ederim. Sonrasını da ona göre şekillendiririm.
Anadan babadan zengin değilseniz ölene kadar çalışmak zorundasınız 🫤
Bir gün uzunca bir süre erken uyanmak zorunda kalacak oluşum. Kısacası çalışma hayatı. 🤐
Tek kelime daha etme... inanırım 🥲
En yakınlarımın vefatı. Hayatın içinde illa ki var ama başıma gelsin istemiyorum. O yüzden rüyama bile giriyor hep.
Hepsini görürüm, görmek de isterim. Yalanlarla yaşamak boşa yaşamaktır.
Varmış ya. Ama durumun içindeyken bunu göremiyor insan, neyseki gördük. ( 3 sene sonra ) hahdjrk
Eskiden vardı kasıtlı olarak görmezden geldiğim şeyler ama yaş ilerledikçe insan gerçekleri kabul edip yaşamayı öğreniyor.
Sonum ölüme doğru gidecek galiba ne yaparsam yapayım.
Sevdiğimiz insanların bir gün öleceği gerçeği var sadece.
Ben kendimi kandırmam zaten kabul ediyorum gerçekleri ve ağlaya ağlaya devam ediyorum hayata
Kuzenimi görmesem arkadaşını arkadaşımı eşini kız kuzeni
Var ama sahte yalandan acı gercekle yaşamayı tercih ederim
Görmek istemediğim tek bir gerçek var o detay bende kalsın..
Sevdiğim insanları kaybetmek
Kabullenme aşamasındayım.
Var ama ben görmezden geliyorum..
Ölümü hatırlamak istemiyorum.
Yanlizlik
Sevdiğin insanlardan uzak kalmak zorunda kalmak
İnsanlar🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?