Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet bence kesinlikle öyledir.. yani aslında bu bakış açısında göre de değişir. mesela ben 23 yaşındayım ama bu yaşıma rağmen umutsuzum ve hayatım bitti diyorum ama birisi vardır 35 yaşındadır daha hayatı yeni başlıyor gibi bir şeyler başarabilir.
Ben 21 yaşındayım 22 ocakta 22 yaşında olacağım ve 30 yaşıma 8 sene kalıyor eğer 22 yaşında da istediklerimi elde edemezsem başarısız olursam bu hayat buraya kadar
Çok da sıkıcı değil aslında. Aksiyon hiç bitmiyor o yaşa kadar :) Hep yeni tecrübeler, yeni olaylar vs. Her şeyi yaşayıp bitirdikten sonrası sıkıcı olur muhtemelen.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hayat tecrübesi ve imkânsızlıklarıyla en az 35 ine dek, dolu dolu yaşamaya başlayana dek maçın ilk sıkıcı yarısı mıdır 🤔?