Hayat tecrübesi ve imkânsızlıklarıyla en az 35 ine dek, dolu dolu yaşamaya başlayana dek maçın ilk sıkıcı yarısı mıdır 🤔?

#selamgençlik ☕☕

#boşa top koşturup paslaşarak epey vakit ve ömür geçirdikten sonra bir anda ikinci yarı başlar.. ve hayat başlar, sizce de böyle mi 🤔?

#tubasueda 🍀🗝️🖤
Hayat tecrübesi ve imkânsızlıklarıyla en az 35 ine dek, dolu dolu yaşamaya başlayana dek maçın ilk sıkıcı yarısı mıdır 🤔?
Hayat tecrübesi ve imkânsızlıklarıyla en az 35 ine dek, dolu dolu yaşamaya başlayana dek maçın ilk sıkıcı yarısı mıdır 🤔?
Cevapla