Ayrılmazdım ben mukemmelim gibi yorumlar yapmayın lütfen. Biraz özeleştiri ile bir sebep bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Ayrılmazdım ben mukemmelim gibi yorumlar yapmayın lütfen. Biraz özeleştiri ile bir sebep bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Ben õzgurlukcu biriyim baskasina gore yasiyamam kafama gõre ama aykiri değil..
Tesekkür ederim
Rica ederim
Çok konuştuğum için
😂😂
Cevap
0Cevap
Neden olabilir şundan ola bilir çabuk sinirleniyom agresif biriyim ondan olabilir
Kendimden ayrılmam biraz nazımı da çekerdim gül bahçesi için Bi kaç dikene katlanabilirdim. Erkek olsam kendim gibi kadın bulmuşum daha ne isteyecem.
Dengesiz olduğumdan
Hadiiiiii ne zaman evleniyoruz dediğim icin
Koca parası yediğim için terkedilebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar