Az önce kendi kendime konustumda, harbiden on numara muhabbetim varmış.

Az önce kendi kendime konustumda, harbiden on numara muhabbetim varmış.

İletişim muhabbet açısından hiç sıkıntım yok, ben gerçekten konuşmak istiyorsam eger gayet de güzel olur.. ve konu eger kendi kendine veya kafanın içinde konuşmaksa ben 10dan bile yüksek puan verebilirimm kendime
Cevap
10Cevap
10 veriyorum ama karşımda ki insana göre değişir
Bazı karakterlere muhabbetim 1.5 bazı karakterlere 10 olarak veriyorum
Sevdiğim insanlar ile 10. Onun dışında sıkıcı biriyim 😅
Beni tarif ettin şu an
10 veririm. Muhabbet açma, ilerletme ve ortamı şenlendirme anlamında gayet iyiyim. :D
Okeye dördüncü elemansin sen knk 😃
Eyvallah :D
Benim sohbetim sarar genelde ya,
Kimle olduğuma göre değişir. Sevmediğim biriyse mesela 0 çünkü konuşmam
Standartların, ortalamanın çok üzerinde olduğumu söylesem yeter.
Kendi kendime ise 10, diğer insanlarla ise değişebilir samimiyete bağlı 😄
Hadi 8.5 olsun. 😂
0,5 i nerden kırdın merak ettim bak
10 üzerinden 9 veriyorum
Hahaha sesli güldüm ya
10/1727377337 veriyorum
Mafya olduğun için kabul ediyorum bu dediğini
😂😂
On üzerinden on...
Bence 10/15 🥵🔥🤪
3 yeter
1 😶
1 🥹
Yalancı sana kocaman bir eksii 😈
Senin muhabbetine sifur sifur sifuuur djfj geri al yalancı kelimesini 😅
Laz şivesi ile mi yazıyorsun sen undebahh undebahhh dhdhsh
Ben yazıyorum sen konuşuyorsun 😃
Ya sabır la havle vela kuvvete illa billahi azim🤨🤨🤨
shhshs aman be ağlama :D amin ve bye
8...
10/5
9 puan
11 genelde
11veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?