Beni tanımayan birini neden tersleyim.. Belli bir sohbet etmiş, vakit geçirmişsek zaten kolay kolay kanki vs demezler bana..
Çünkü onlara "canti" bir izlenim vermem. Bana ağız alışkanlığı olarak bir iki kez diyebilir, üçüncüsüne tatlı bir uyarıyla rahatsızlık duyduğumu belirtirim.
Nefret ediyorum normalde kanki denmesinden. Ama kırmam yine de bunun için birini.
Bende de alışkanlık oldu kanka derim genelde bi kere kızın birisi kanka derken dedi bende ağız alışkanlığı kusura bakma dedim oda çok saçma bi kelime cocukmusun filan demişti
Pek hazzetmesem de bozmam o an. Tebessüm ederim cevaplarım sorusunu, sohbetini. Zaten benim aynı şekilde karşılık vermediğimi fark edince o da söylemeyi bırakır
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır neden tersliyim altı üstü hitap yani kanka dedi diye 10 yıllık dost olmuyoruz ki sadece kanka demezseniz daha iyi olur derdim veya da bir şey demem ben demediğim için o da demez zaten
Ya bazen de ismini bilemediği için mecbur hitap için kullananlar oluyor. Ama çok sevmem o zaman da normal bir üslupla uyarırım terslemem niye tersliyim canım