Alfa olacak erkekler neden yok? Ya efendiler ya da arsız. Neden aşırı 2 uçtalar?

Korumaci saglayici tipler bir yerden sonra sıkıyor ama harikalar gerçekten sadece kadın gibi hisettirmiyorlar

Diğerleri de aynı şekilde gözlemlediğim kadarıyla böyle aşırı iki uclardalar. Normal erkek neden yok?

Alfa olacak erkekler neden yok? Ya efendiler ya da arsız. Neden aşırı 2 uçtalar?
Cevapla