Korumaci saglayici tipler bir yerden sonra sıkıyor ama harikalar gerçekten sadece kadın gibi hisettirmiyorlar
Diğerleri de aynı şekilde gözlemlediğim kadarıyla böyle aşırı iki uclardalar. Normal erkek neden yok?
Korumaci saglayici tipler bir yerden sonra sıkıyor ama harikalar gerçekten sadece kadın gibi hisettirmiyorlar
Diğerleri de aynı şekilde gözlemlediğim kadarıyla böyle aşırı iki uclardalar. Normal erkek neden yok?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kapalıymış gibi giyinip her şey meydanda gezince kıskanmayacak
Önüne gelenle muhabbet edecek kıskanmayacak
Karısını koluna takıp herkesin libidosunu yükseltme cesret olacak
Ama çapkın olmayacak kıskanmayacak centilmen olcak romantik olacak dürüst olacak aldatmayacak...
Bişey dicem de neyse...
1. giyimim acik degil basortulu bir kiz da değilim o kizlar genelde kendine bile hayri olmuyor
2. capkin olsun ama ben varim diye de beni onemsemeli saygisi olmali
İşte tam olarak o yüzden. Korumacı bir tipim üzerine titrerim ama hemen sıkılıyorsunuz öyle oluncada
Aynen öyle oluyor
Ben betayım mesela ama mecburi gibi boyum 1.60 50 kiloyum cunku 😂
Alakasi yok boyla o kadar
Baya alakasi var emin ol. 1.60im bana bakmayacagina eminim. Boy sizin icin onemli
Boy onemli zaten de bunun arkasina siginmamalisin baska seyler de yap tek eksigin bu olsun
Boyumu uzatamayacagim icin betalıktan devam. Alistim zaten beta olmaya loser biriyim
Olay boyun degil senin ruhunda var o degismek istemiyirsun kendine baksana loser diyirsun kabullenmissin
feminist safsatalar erkekleri de etkiliyor işte
Katılıyorum da nasil alfa erkek bulcaz biz peki
bulma işi zor ya bende bu safsatalar ile beybi yıkanmamış kadın bulamıyorum mesela. Şans işi herhalde
Feminist değilim dedigimde daha cok sosyallesme sansim oldu iyi ki de degismisim kendimj beb de yoksa o tip kadinlardan olcaktim
dünya genelinde her türlü sosyal medya aracıyla popalandığı için bu fikirlerin etkisinde kalmamak zor. Ben zor yoldan doğruyu buldum sen yine şanslısın.
Gecmis olsun
:)
teşekkür ederim :)
alfaydım ama evlendim
Geçmiş olsun
size göre normal erkek nedir?
Normal erkek:
Kadina kadinligini hisettirmeli kucuk kiz cocugu ya da sadece bir anne modeli olarak gormemeli
Bunu davranislarinda belli etmeli
Ayni zamanda da korumaci olmali hersey dozunda
yerine göre yapılan davranışlar diyelim beklentiniz o zaman..
E tabi ki oyle olmali
Alfaların dikkatini çekmiyorsundur
Nasil olabilir bu?
Alfa dediğin Erkek sadece kendi gelişimiyle meşgul olur ve boş mevzulara ilgi duymaz. Kadının olgunluk hal ve hareketlerine dikkat ederler en son güzellik gelir.
Hal hareketlerjm iyi normal bir kizim ciddi yaklasan da var Şu an ama iste alfa degil asiri korumaci biri onunla evlenemem mesela
İlk neden sevgilim yok düşüncesini sil sonra spor yap oku geliş yani sosyalleş zaten bir şekilde çıkar.
Kriterler abartı olmasın sen kaybedesin
Abarti mi bu? ima sormuyorum gerçekten abarti mi
Spor yapıyorum derslerime de odaklandim çalışıyorum her gun
Sosyallesme yok biraz hem odaklandigim seyler icin hem de insanlarla pek iliski koramadigim icin
Buradan olmuyor mesaj at aşarız mevzuyu ve olması gerekn bunlar
Sen ne yapiyorsun?
Nasil birsin?
Ne açıdan
Genel olarak
Zamanım zamanımı tutmaz, bazen çok çalışırım bazen kendime tatil veririm. Gün içinde biraz dünyayı kurtarıyorum , biraz şefim
Sen erkeğe rastlamamisin