Hiç karşı cins arkadaşınıza bir şey hissettiniz mi?

Ben mi yanlış insanlarla arkadaş oluyorum ya cidden arkadaş olduktan 3,4 ay sonra senden hoşlanıyorum diyorlar bende mi sorun var yoksa her insan mi hisseder böyle duygular sonradan?
Hiç karşı cins arkadaşınıza bir şey hissettiniz mi?
Cevapla