Artik herkese karşı duygularım öldu ne sevgi ne nefret. Ne aşk hiçbir duyigum kalmadı neden peki?

Yani eskiden böyle brij degldim yorudulm galiba artık sizde mi boylesnz kimseyle ugramsaj iletisim kurmak istemiyorum eskiden böyle dehlm srkadas canlsiuydim her yerde kankilerim vardı şimdi sallamuorm kimseyi tskmjykrum istemuykrm

Artik herkese karşı duygularım öldu ne sevgi ne nefret. Ne aşk hiçbir duyigum kalmadı neden peki?
Cevapla