
Ailenizi, hangi konularda övgü alarak güzel temsil ediyorsunuz?

Ailenizi, hangi konularda övgü alarak güzel temsil ediyorsunuz?
Ben karakterimi severim ve kimseye de kötülük etmem hayatımda. hep iyi olmayı denerim.. :) tabi kusursuz değildir kimse hatalarım oluyor ama dersler alıyorum
Senin gibi kaliteli insan zaten kendini belli eder kardeşim 😎👍
Teşekkür ederim abi o senin kaliten 🙏 :)
Sağol varol kardeşim benim 🙏😊
Karakterli ve düzgün bir insan olarak işaret edilmem dışarda beni çok gururlandırmıştır her zaman onun dışında hiçbirşeyde gözüm yoktur maldır mülktür paradır şudur budur hepsi dahil sadece insanların bana böyle bakması yeter gerisi umrumda değil...
NOT:Karakterli ve düzgün iyi bir insan olmak diye bahsettiğim kasıt bana insanların bana lütfettiği bir hediye ve durumdur... Ben özellikle kendime buyum şuyum böyleyim demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece insan olmaya çalışıyorum... Saygılar...
Kafasına koyanı yapan o deli benim 🥳😂
Hep derler benim aman duymasın kesin yapar diye😂😂
Bizimkiler isyan ediyor artık😂
Annem mesela diyor canım sıkıldı yanına mı gelsem bende hemen alayım biletini gel diyorum 😅 kadın dur işlerimi ayarlıyım diyor ben ucak bileti bakıyorum bile mesela😂
Evet azaltmam lazım yoruyor 😅
Teşekkürler hemşo
Kimseye boyun ağmemem kimseyi ezmemem le karakterimlen gurur duyalar
Sağol resi adam sın cansın😊
Sağol abim
Cevap
1Cevap
Övdükleri konular oluyor da "gururuyum" diyemem. Çünkü tek gurur duyulan ben değilim ki bunu da şu konuda harikayım diyerek paylaşmak doğru olmaz bence
Teşekkürler
Müslüm Gürses biz babadan böyle gördük şarkısı beni anlatıyor.
Fedakarlk
Hiç bir konuda
Ailemin gurur duyduğu bir şey değil bence. Belki de duyuyorlar ama ben böyle bir yük taşımam.
Pardon kız olduğun halde mi
Erkekler kadar değil mi?
Kendi hayatımın sorumluluğu bende.
Ailem gurur duyuyor mu bilmem ama ben ailemin gurur kaynağıyım diye bir gereksiz sorumluluk altına girmem. Ailemin gurur duymayacagi yöne de gidebilir hayatım. Bu özgürlüğe sahibim
Baskı değil ki bu tanınan bir imkan
İmkanı kendin yaratirsin ben kendim yarattım babam üniversiteyi kazanınca gelip bizzat beni yurda yerleştirip kaydımi yaptırıp maddi destek olmadı
Değişmeye niyetin yoksa hayat bunlar için çok kısa işte
Yetişemiyorum ☺️😅
G•tü sıkışan bana gelir niyeyse
Başarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?