Benim, "dur knk knkma yazıyorum " olmuştu.
Sonra alay konusu olmuştu 😂
Sonra alay konusu olmuştu 😂
Okulda arkadaşı aradım derste olduğu için açmadı ben de "Aranızda ara " diye mesaj yazdım. 3arkadaş oturduk düşündük bu mesajda ne demek istedin diye dediler ahaha derse ara verdiğinizde beni ara demek istemiştim😅
Ajsjasjsjsjjs
Okulda hoca kızları çağır gel dedi bende çağırmaya gittim kızlarjn hocası dedi ki sadece kızları mi çağırıyor dedi bende dişilerde gelsin dedim şaka yapacakken ayıp ettik
Cevap
0Cevap
Söylediğim komik bir cümle yokta bazen söyleyeceğim kelimeyi üst üste söyleyemediğim oluyor, ayrıca bu durumlar komik değil aksine sinir bozucu geliyor bana.-.
Buradan yazamıyorum 😄😄
"Bon boloyom ki"
birine nerde yaşındasın diye sormuştum
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?