Rüyanın en güzel yerinde uyanırsında tekrar uyumaya çabalarsın yaa görebilmek için, uyanmak istemezsin bu yüzden.
Al bu aklımı al başımdan🎶
Rüyanın en güzel yerinde uyanırsında tekrar uyumaya çabalarsın yaa görebilmek için, uyanmak istemezsin bu yüzden.
Al bu aklımı al başımdan🎶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben çok az rüya görüyorum ya. Onu da uyanıp kendime gelene kadar unutmuş oluyorum.
Hayır genelde uyanmak için can çekiştiğim kabuslar oldu
Oluyor bu aralar be kahküllü
Bu aralar bana da baya baya oluyor😎
Bak sen kahküllü hayırdır 🤔
Hayır hayır, aklım başımdan alan bir hayır🤭💃
Hadi ya Şaapsana anlatsana 🥹
Özele gel özele🤭
Wp, Instagram , burası , konum hangisi kız özel 😂
Sen gel farketmez de ama wp'den gel 😂
Tamam kahküllü 😎
Evet oluyor uyandıktan sonra da moralim bozuluyor
Evet oldu
Çok oldu
Oldu
Oldu.