Erkeğin kıza yalvarması durumu sizce nasıl yorumlanabilir?

Bir erkeğin gururunu onurunu ayaklar altına alıp çiğnemesidir. Zaten o saatten sonra kızın gözünde değeri daha fazla düşer ki zaten bir kız bir erkeği kendine yalvartacak kadar aşık etmişse o kızdan afedersiniz ama bir cacık olmaz.

Şimdi gecedir kız arkadaşıma yalvarıyorum köpekler gibi yapma etme diye fakat o hala ben kendi bildiğimi okurum havasında. En son bana iyi geceler hayatım yazdı bende iyi geceler yazdım.

Düşümdüm 5 dk sonra ulan o kadar değer veriyorum bir köpeklik yapmadığım kalmıstı herseyi yaptım her fedakarlığı yaptım neden hala sözümü dinlemiyor? Eğer beni adam yerine koymayıp köpek gibi yalvartacaksa aşkımı kalbime gömer çeker giderim.

Kıza 50 tane mesaj attım ama çoktaaaan uyumuş yarın ilk işim tek bir soru sormak olacak. O da: Kendi bildiğini mi yapacaksın yoksa benim istediğimi mi? Kendi bildiğimi terse okkalı bir sikke ona iyi gelecektir ardından bir sırt dönüşü ama düşünürse ki ulan cocuk bana asık benim için o kadar sey yapıyo bir kez sözünü dinleyeyim... İşte o zaman yüzüğü çıkartıcam ve:

Benimle evlenir misin?

Yorumlarınızı alalım arkadaşlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu da yeni moda mı sorunun altına lafı at sonra engelleyip kaç :)
Erkeğin kıza yalvarması durumu sizce nasıl yorumlanabilir?
Cevapla