Çoğu kez insanı durduran vicdanıdır ya hani. Onun susacagini bilseydiniz ilk ne yapardınız? 👻

Çoğu kez insanı durduran vicdanıdır ya hani. Onun susacagini bilseydiniz ilk ne yapardınız? 👻

Gerçekten istismar , ihanet , hayvanlara zarar veren Şeref yoksunlarıni tek kurşunda indirmek için egitim alırdım. Buna vicdanım zaten karşı değil ama bir insan ölümüne içim elde vermiyor işte.
O kadar doğru ki... Bir insanın ölümüne sebebiyet vermek durdurur insanı.
Bir iki kişiye ağzının payını verirdim
Cevap
10Cevap
birilerini tutar bir kaç insanı dövdürürdüm.
Uhanze bu da çok mantıklı ajsjshs
☺️☺️
Ben bir şey yapmazdım. çünkü istesem de kötü biri olamam zaten. şu an nasıl davranıyorsam öyle davranırdım
Ben yine yapmam gerekenleri yapıyorum. Vicdan olmasa da hayata bakış açım engel olur 😂
Zaten vicdan kalmadı desem🤐 onun evini yakmaya giderdim. Birilerini döverdim bunu şu anda da yapabilirim vicdanım beni destekliyor
Yaaa hayır dinleme o sesi, vicdanı bastırmış ses o vicdan değil 🥲
Kafam hiç iyi değil bu aralar kendime gelirsem dinlemicem ikiz 💃
Yaaa... daha iyi olacağın günleri bekleyeceğim...🌸
Teşekkür ediyorum 🥺
Allah o sesi içimizden hiç eksik etmesin. O olmazsa zalim oluruz
Orası öyle tabii amin. Ama varsayalim ki yok?
Şans verdiğim dostlarıma o şansı tekrar vermezdim sanırım.
Bazı insanların hayatımızda hâla var olmaya devam etmesinin sebebi bu olabilir aslında.
Çok psikopat bir kişiliğe sahip olduğum için vicdanımın sessizliğinde çocukluk döneminde kalbimi kıranlara asla acımazdım.
Düşünüyorum aklıma bir şey gelmiyor yahu 🙄😄
KATLİAMM olabilir kgmkg neyseki vicdanim buna el vermediği için hadi yine iyisiniz. Teşekkür eden hadi banaa fmklfkm
Birlikte olduğu kıza sadık kalmayıp aşna fişne yapan tüm erkekleri bir mekana koyar yaşlanana denk kadın kokusuna hasret koyardım
Biraz ortalığın anasını ağlatabilirim😂
Ahahaha biraz? 😂😂
Azıcık yaaa ahsjs
Böyle modum var şükür
Nasıl oluyor o ya?
Hayatımdaki Kötü insanları üzerdim 😂
bir sürü kadın tanır ve unuturdum...
Sanırım kalp kırardım
Katil olurdum
Ahahaha kimin 😂
Ohoo zeninlikte zirveydim
Kimin ne mal olduğunu yüzüne vururdum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar