Evet, bugün 11 Kasım yalnızlar günü. Sevgililer gününe karşıt bir gün olsun diye, bekarların kendi günleri olsun denmiş, güzel olmuş.. Arkadaşlar ne zamandan beridir yalnızsınız? ses verin.🖤

Keyifli dinlemeler ❤
Evet, bugün 11 Kasım yalnızlar günü. Sevgililer gününe karşıt bir gün olsun diye, bekarların kendi günleri olsun denmiş, güzel olmuş.. Arkadaşlar ne zamandan beridir yalnızsınız? ses verin.🖤

Keyifli dinlemeler ❤
Daha demin biraz önce Domino's pizza dan bugünün yalnizlar günü olduğunu öğrendim öyle bir yalnızlık işte 🙄😅
Dün takvimden öğrendim yalnızlık günü olduğunu 😒
Vefalı 😂
Misal sen de takvimin basımını yapan matbaa firmasına gidip lokum dağıta bilirsin bana bu elzem günü hatırlattığınız için yalnızlık paylaştıkça çoğalır diye bir slogan atarsın ne alaka derlerse ne kadar çok insan tanirsan o kadar çok insanlardan nefret ediyorsun dersin onlarda bu acıyla sana sigara ikram ederler ve mutlu son 😁
Senaryo güzel tutar bu😃
Tabii ki de canım arkadaşımla beraberiz bugün onsuz geçirmek bugüne ihanet
Cevap
14Cevap
Yok, ailemleyim akşama doğru bakacaz artık
Ben her zaman yalnızım zaten 😂 bugünü hep yalnız geçirdim o yüzden bir değişiklik yok 🤷♂️
aşk anlamında yalnız olan bir günüm daha olacak ama ailemle günümü geçiririm
11.11 belkı kızlarsoruyor bu gune bana ozel bır hedıye verebılır ve tabuları yıkarız ((:
Muhtemelen yalnız geçiririm
İlk defa bi güne uyacaz😂
Aşk ve arkadaş anlamında yalnızım hiç arkadaşım yok. Ama ailem var bu da bana yetiyor.
Hep olsunlar 💕
Ben hep yalnız geçiriyorum
Bugün bir saniye bile yalnız kalamadim.
Evet
Bugünün anlamına uygun yalnızız
Evet yalnız etrafım kalabalık ama ben yalnızım.
Uzun süredir yalnızım 🎈
Evet
maalesef 🙃
evet iyi ki kurtulmuşum iyi ki yalnızım:d
Yalnız değilim..
aa bizim de günümüz varmıs ne güzell :))
Yok çalıştığım için çevrem çok kalabalık
Evet
Her zamanki gibi 😊
Yalnızımmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar