
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...
Ah be insan ne zorsun sahtelik içinde huzur arıyorsun!..

Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...
Ah be insan ne zorsun sahtelik içinde huzur arıyorsun!..
Gerçekler acı veriyor ve sahteleşmek bir kaçış oluyor ama olanı değişitermez insan. Acılara acı katmak hayatın en sevilen kısır döngülerinden biri. Hayatın kısır döngüleri bitmez ölene kadar devam.
Yaşın ilerledikçe kimseyle uğraşasın gelmiyor, kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun
Teşekkürler
Rica ederim
Süper acılı kısır ve cevizli üzümlü kekin ardından iyi geldi 🦹🏻♀️
Kek değilde kısır yarın denenir 💁♀️
Afiyet olsun şimdiden 🫨🫨
Teşekkürler, size de 😌
Yok ben eve servis gibi çağırıyorum gelip takıyorlar 😊
Cevap
3Cevap
Herkes kendi hayalinde kendi kalbinde ya da kafasında farklı bir dünya yaşıyor
Gerçek dünyada yaşıyorum hayaller ve boyutlar bana göre değil
Herkesin dünyası farklı bence bu iyi
hayatın her bır yanı farklı hayatlar zaten
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?