Herkese herşeye sinir olmak bir takıntınmı yoksa hastalıkmı? :)?

Bazen durup dururken herşeye herkese sinir oluyorum Tvde ki insanlara bile , genellikle şımarık ve kendini öven tiplere bu konuda yanlız değilim heralde ;)
Herkese herşeye sinir olmak bir takıntınmı yoksa hastalıkmı? :)?
Cevapla