Karşı cinsle illa aşk yaşamak zorunda mıyız? arkadaş veya dost kalınmaz mı?

Biriyle tanıştım burdan kendisi gerçekten çok güzel bir kız iyi de anlaşıyoruz ama ben çok mantıkçı bir insanım ve ikimizinde gelecek hedefleri uyuşmadığı için ben olayı aşk sevgili boyutuna taşımadım daha doğrusu acele etmedim. Bu arkadaşım da illa konuşacaksak sevgili olalım başka türlü olmaz modundaydı. Neyse bir gün yine konuştuk ve gerçekte buluşup öyle karar verelim yenilememe rağmen bir sabah kalktım ki hesabını filan dondurmuş çekmiş gitmiş. Yani benim tipime göre de oldukça güzel bir kız ve beni görünce fikirlerinin değişebileceğini de belirttiğim için arkadaş olmak istemiştim.
Karşı cinsle illa sevgili olmak zorunda mıyız?
Karşı cinsle illa aşk yaşamak zorunda mıyız? arkadaş veya dost kalınmaz mı?
Cevapla