Biriyle tanıştım burdan kendisi gerçekten çok güzel bir kız iyi de anlaşıyoruz ama ben çok mantıkçı bir insanım ve ikimizinde gelecek hedefleri uyuşmadığı için ben olayı aşk sevgili boyutuna taşımadım daha doğrusu acele etmedim. Bu arkadaşım da illa konuşacaksak sevgili olalım başka türlü olmaz modundaydı. Neyse bir gün yine konuştuk ve gerçekte buluşup öyle karar verelim yenilememe rağmen bir sabah kalktım ki hesabını filan dondurmuş çekmiş gitmiş. Yani benim tipime göre de oldukça güzel bir kız ve beni görünce fikirlerinin değişebileceğini de belirttiğim için arkadaş olmak istemiştim.
Karşı cinsle illa sevgili olmak zorunda mıyız?
Karşı cinsle illa sevgili olmak zorunda mıyız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer