Kalbimiz kırıldığın da ister istemez duygusal çöküş depresyon bir boşverişlik sonucu Daha çok kendimize zararlı hale gelsek bile
Bizi sevenler bunu tersine çevirmek için yanımızda olmaya çalışırlar genellikle dinlemez yalnız yüzleşmeye çalışır onları çeşitli şekiller de incitiriz.
Kalbiniz kırıldığın da etrafınıza ne derece zararlı hale geliyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben duruma göre karar veririm.
Allah karektere zeval vermesin kalp alınır fakat Allah isterse kalbi eskisiden daha sağlam hale getirir 👏
Amin
Allah razı olsun 🙏
Maalesef kalbim kirildiginda kirici oluyorum
Sessizleşiyorum kimseye bir zararım olmuyor.
Sonrasında hastalık olarak geri dönmesin sana maksat içe atmaksa
@TsubasaTR hastalık olarak geri dönüyor maalesef 😼
Yapma ya ben de bunu çok yaparım ama umarım o kapılar hiç bir zaman açılmaz eskiden daha fenaydı şimdi biraz daha kendime güveniyorum.
Genellikle yalnızlaşıyorum eğer zorla yanıma sokulan biri olursa sözlü şekilde kırıyorum.
Kıskanmışsam çok tehlikeli olurum.
Ben hep zararsızm
beni durdurabilene aşkolsun
Gelmiyor um