Siyah
09 Yorumla- +1 yıl
Siyah, içine kapanmak duygularını içinde yaşamak demek, resmiyet demek, yeri geldiğinde nerde nasıl davranılması gerektiğini bilen, dik başlı bir yapın var. Ruhsal olarak bazen kendini çok huzursuz hissediyorum desen de bu zamana kadar her şeyi kendin başardığın ve kimseye ihtiyacın olmadığı için kendin bu huzursuzluğu halletmişsin. Asil bir yapın var zor birisi olabilirsin biraz ama çok da minnoş yapın var diye düşünüyorum. 🖤 Bu kalbi hakkediyorsun.
- +1 yıl
Bana hep öyle diyorlar psikolog ol diye de aslında düşünmüyor değilim. ✨ Psikolog olmak doğuştan gelen bir şey diye düşünüyorum bende o özellik var 🌸
- +1 yıl
Çok teşekkür ediyorum 🖤
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılSiyah renk tabi ki de
01 Yorumla- +1 yıl
Siyah asillik renginin hat safhası demek, ilgiyi çok seven birisin diye düşünüyorum. Bir ortamda göze çarpmak falan hoşuna gidiyor diye düşünüyorum. İçine kapanık bir yapın var ve sana gizemli diyen insan da çoktur diye umuyorum. Kolay kolay kimseye güvenmiyorum diyen birisin ve çok az insana güveniyorsun ki en kaliteli olanı da bu diye düşünüyorsun. Aşk hayatına gelirsek bence orta noktadasin bu konuda emin olamıyorsun diye düşünüyorum. Yardımsever bir yapın var insanlara yardım etmek onları dinlemek hoşuna gidiyor. Çok seviyeli bir yapın var diye düşünüyorum nerde nasıl ne yapılır nasıl adım atılır çok iyi biliyorsun. Bir de kendini bu devirden saymıyorsun sanki kendin bu konuda farklı ve daha olgun olduğunu düşünüyorsun resmi bir yapın var diye düşünüyorum. Hemen her insanla samimi olmayan hafif zor da yapın var ama en güzeli de bu diye düşünüyorum. Bu 🖤 benden sana
Ben rengime belli etmem dermişim. Bordo , pembe mor ve eflatun renkleri çok hoşuma gider. En çok bordoyu severim.
02 Yorumla- +1 yıl
O zaman bu 4 renk ve en yoğun bordo rengine göre konuşalım, siz hırslı, yumuşak kalpli, özgürlüğüne düşkün, Analitik davranan, hırslı sinirli ve inatçı birisiniz sanki. Bordo renk daha çok askeri alana olan ilgiyi yansıtır yani bu konulara belli ki ilginiz de var diye düşünüyorum. İçinize kapalı birisiniz çünkü eğer duygularımı belli etmezsem beni çok güçlü sanarlar ve böyle daha mutlu olurum diye düşünüyorsunuz. Hayattan hem çok keyif alıyorsunuz hem de stresli olduğunuz monoton bir hayat da var is hayatınız bazen izin vermiyor diye düşünüyorum. Tuttuğunu koparan bir yapınız var milli değerlere çok önem veren ve hassas yapınız da var diye düşünüyorum. 🌸 Esprili birisiniz kimseye kolay kolay güvenmem diyen o tipsiniz. Olgun insanları doğal insanları çok seviyorsunuz. Kendinizi geliştirmeyi ve bu konuda gayret eden yapınız olduğunu da düşünüyorum. 🤍🌸💚
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Gök kuşağı olmak isterdim benim yaşantımda çok acı var
04 Yorumla- +1 yıl
Rengarenk birisi olsan da Hayatın boyunca ilgiyi isteyen birisi olmuşsun, sürekli kalbinde bir yerde eksik bir şey var ve hiç de tamamlamayacak gibi hissediyosun ama emin ol her insanın eksikliği var ve seninle aynı durumu yasayan kişiler olduğunu unutma ve pozitif ol mutlaka. 🌸 Evlilik hayatı istiyorsun ama tam kişiyi bulamamış gibisin belli ki... İçinde yaşayan birisin ve kimseye kolay kola güvenmiyorum diyen o kişisin. İnatçı mi inatçı yapın var ve bazen bu inat illallah ettiriyor etrafına diye düşünüyorum. İçine kapanırsın ve herkes sana katı birisi olduğunu söyler mutlaka... Sen doğal insan istiyorsun hayatında böyle orijinal insanın az kaldığını etrafında sahte insanlar olduğu için mutsuz olduğunu düşünüyorum. Böyle açık ve net insan aşığıyım diyen o kişi sensin bence de... 💙💜💚🤍❤️ Hayatında bu kalpler gibi hep ışıltılı ve rengarenk olsun. ☺️🌸
- +1 yıl
Ya Ahahhahaah teşekkür ediyorum 🧚♂️
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen tek renk olamazdım gökkuşağı gibi 🌈 rengarenk olurdum herşeyden azar azar
03 Yorumla- +1 yıl
Sen seçtiğin renkler gibi cıvıl cıvıl birisin bence... Daima pozitif hedefine odaklı hayata bakışın hem güzel hem kötü yanları da olsa hep umutlu yanın var. Arkadaş çevresinde en komik ve çılgın olan o kız da sensin herkesin derdini dinleyen ve destek olan kendine bazen problem yaşadığında gene pozitif düşünüp işlerini belli bir plana koyarak halleden yapıda bir kızsın. Ask hayatında çılgın anılar biriktirmek isteyen böyle senin gibi cıvıl cıvıl birisini arıyorsun diye düşünüyorum. 🌸 Ama böyle cıvıl olman içine kapanık olmadığın anlamına gelmiyor. Ne kadar civil olsan da o kadar da kendi içinde dertlerini yaşıyorsun çok yakın 2 arkadaşına anlatıyorsun. Bir de herkese çabuk güvenen yapında var diye düşünüyorum. Güzel kalbin var ve kolay kırıyorlar cam gibi üzülüyorsun verdiğin değeri alamadığın için ama hayat devam ediyor bu kalpler sana 💚❤️🤍💜🧡🤎💖💙
- +1 yıl
Yaa güzellik 🌺 içimi mi okudun naptın okadar doğru ve güzel tespit yapmışsın ki çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏 elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
Yaaa teşekkür ediyorum kalbi güzel cıvıl kız 🤎🧡
+1 yılTurkuaz. Çok seviyorum bu rengi.
01 Yorumla- +1 yıl
Gök yüzünün rengi beyaz ve mavinin karışımı diyebilirim. Kalbi temiz birisin ve bir çok konuda şanslı birisin diyebilirim. Özgürlük ve hayal perestlik en belirgin özelliğin desem yeridir. Çok çabuk ikna olan yanınız var diye düşünüyorum. Naif ve bir o kadar kırılgan yapınız da var bazen yaptığınız iyiliğin karşılığını çok zor alıyorsunuz be üzülüyorsunuz. Doğallıktan yana bir insansın eski anılarını özleyen o kızsın desek pek de yanılmam. Hayatında hep gönlü güzel olanın yolu her daim hayatı ve onu açıktır kafasında birisin diyebilirim.
+1 yılŞu sıralar acı kahve seviyorum birazcık.
01 Yorumla- +1 yıl
Ahh beee zinde olmaya çalışıyorum desene sen ona ayakta durmak ve yorgunluğunu dizginlemeye çalışıyorum de sen ona kısaca... Hayatın monotonluk ve sıkıcılıgi bir yana ayakta durman gerektiğini düşünüyorsun ve güçlü olmak zorundayım kafasındasin. Mükemmeliyetçi yapın da var hatta bir de acılarından beslenen o kişi diyebilirim mmmm! İçine kapanık ve bir o kadar da eleştiriye açık birisin. Ruhsal olarak değişiklik yaşayan yapın da var. Ulan diyrosun böyle ferah tatil yerine gitsem de bu dertler benle olmasa diyen o kız sensin. İnatçısın ve bazen bu inadın zararına oluyor diyebilirim. Kimseye taviz vermeyen biraz da kibirli yapın var diye düşünüyorum kiz yalan mı yani... Öncelikle tavsiyem bir gün yaşanacağını ve bu günlerin gelmeyeceğini hatırla o yüzden bu sıkıntılı süreci bile güzel yaşamaya bak derim sana... Kaygı sende çok var bence dışarıdan hep iyi ve güzel gözükme çabası da var sanki biraz ama yapma her halinle güzelsin eminim ki. Gelecek kaygın da var azıcık ama hiç bir şey kalıcı değil bunu unutma olur mu? İçine de her şeyi çok atıyorsun diye düşünüyorum. Kaliteli insanlarla vakit geçirmek en büyük zevkin diyelim. Özgürlük için savaşan o kız sensin 🧚♂️kalplerim sana🤎🖤
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Siyah mavi kırmızı
03 Yorumla- +1 yıl
Hem içe kapanık asil, hem aşka aşık romantik, hem de maskülen noktanız azıcık da olsa var diye düşünüyorum. Kararsız ve sıkılan yapınız da var bu özelliğin sanki zamanla ortaya çıkmış gibi... Flörtük sana göre değil diye düşünüyorum. Ne istediğini bilen planlı disiplini bir yapınız var. Dışarıda soğuk gozukseniz de içten çok samimi yumuş yumuş birisiniz. İçine kapanırsın kimseye hiç bir şeyini anlatmazsın kolay kolay kendi derdim kendim yaşarım kafası var sizde... 🖤💙❤️ Özgürlüğüne düşkün kendi bildiğinden şaşmayan yapın var diye düşünüyorum. İlgiyi çok seviyorsunuz bence... Hayalperest yapın da var üstelik ama dışarıdan belli etmiyorsun. Arkadaşlarına destek olan o kız sensin. Koruyucu kıskanç yapında var diye düşünüyorum. Sinirli yapında var üstelik diye düşünüyorum. İnatçısın da bence... İnadına küfreden insanlar olduğuna eminim ama kanıtlayamam. Sahte insanları hayatında barındırmam diyen o tipsin ki kimin ne halt olduğunu anında anlıyorsun diye düşünüyorum. 🖤❤️💙
- +1 yıl
Ne demek ❤️🖤
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKırık beyaz'ı anlatır mısınız?
02 Yorumla- +1 yıl
Tabii, kırık beyaz temiz kalp ama paramparça olan o kalp, kimse seni anlamamış değerini bilmemiş bazen bu duruma çok takıyorsun kendini suçluyorsun ama sakın kendini suçlama! Yeniliklere açık yanın var ama bazen cesaret edemiyorsun ya da eringeclik de olabilir fazla yorgun yapında var belli ki. Ask hayatında fedakar olan taraf hep sen olmuşsun kırılan taraf da sen olmuşsun. Duygusal bir yapın da var ama cok az belli ediyorsun. Sabahları keyifli olan sen şakrak o kız geceleri yatakta müzik eşliğinde hayatını sorgulayıp ağlıyor sende bu da var diye düşünüyorum. Özgürlüğüne epey düşkün birisin kısıtlanmak sana göre değil. Titiz bir yapında var üstelik diye düşünüyorum. Herkese eskisi gibi güvenmezsen de gene de aynı hatayı yapıp gene güveniyor ve gene aynı değersizlik sorununu yaşıyorsun seviliyorsun her zaman pozitif ol negatif gıcıklar yüzünden kendini de suçlama. 🌸🤍
- +1 yıl
Teşekkürler🙏🌸
+1 yılKoyu mavi ve ya lacivert
05 Yorumla- +1 yıl
Hmmm, mavinin tonları ise sert eril bir yapın var belli ki... Siyah ile mavi karışımı lacivert hem içe kapanık bir yapın hem de az da olsa dışarı dönük tarafın olduğunu gösterir. Hayalci yapın da var ama aynı zaman da ruhsuz yapında var. Orta dereceli takılan bir yapın var. Ask hayatın çalkantılı olsa da hayatı yaşamaya odaklasin diye düşünüyorum. İlgiyi çok seven ama aynı zaman da çok sevdiğine karşı çok ilgili olan bir yapında var. İçten içe naif olsan da dışın hep o naifligini gizlemiş. Cok az sevdiğin insan vardır kolay güvenmezsin. Dışarıdan kararsız bir yapın olduğunu söylediler mi cidden bence öylesin diye düşünüyorum. 💙🤍🖤
- +1 yıl
Şablon yorum değil, baya özgün ve gerçekçi 😀 çok teşekkür ederim. Şimdiye kadar kimse hakkımda bu kadar uzun yorum ve yargıda bulunmamıştı.
Kararsızlığımı içimde yaşarım, dışarıya renk vermem ve verdiğim kararların hep arkasında sağlam dururum.
İlgi görmeyi beklemem, ilgi göstermeyi severim. Fakat tamamen ilgisizlik karşısında alaycı olurum.
Aşkı hayatımdan uzun zaman önce çıkardım, kafam rahat 😅
Epey iyi analiz yapıyorsun, sadece renk tercihiyle bile güçlü betimlemelerin var.
Sen insanları mutlu etmeyi, onları değerli hissettirmeyi seven, neşeli, müspet bir kişiliğe sahipsin. Tam bir anaç ruh diyebilirim. Pek çok erkeğin diliyle istediği, gerçekte ise tedirginlik duyacağı ölçüde dişil enerjisiye sahipsin ve bu çok yüksek. Senin rengin biraz kırmızı biraz beyaz sanki - +1 yıl
Hahahajaha! Doğruları anlatmak benim işim hislerim ve psikolojiye olan ilgim sayesinde diyelimm🤭 bu arada evet kırmızı beyaz ve bir de siyah rengi hayattaki mottomdur sen de beni baya bu konu da iyi analiz etmişsin. Birebir hem de çok teşekkür ediyorum 💙👑🤭
- +1 yıl
Farklıyım demek lafta olmaz. Sonuçta zeytin gemisi lafla yürümez 😅😀 farkımızı belli edelim. Dikkat çekmeyi sevmem fakat rakipleri egale etmekten her zaman haz duymuşumdur 😂
- +1 yıl
Hahahajaha Allahım ya
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYeşil
06 Yorumla- +1 yıl
Yeşil, doğallık demek doğal insanları doğal alanları seven birisin diye düşünüyorum. Böyle cıvıl cıvıl bir yapında var. Cinsellik konusuna ilgin var. Sportif takılan bir tipsin diye düşünüyorum. İlgiyi de çok seviyorsun. Dini konulara hafif ilgin var diye düşünüyorum ama koru körüne değil tabii ki... Aşka inanmıyorsun aşktan çok cinsellik sende ön planda diye düşünüyorum ama bunun yanı sıra böyle seni tam tamamlayacak bir kız arıyorsun umarım bulursun da... Pozitif bir yapın var etrafın da aranılan kişi sensin nasıl olsa öleceğiz yaşa hayatı be gitsin diyen yapın da var diye düşünüyorum. Umarım hep böyle rengin gibi pozitif olursun. 💚
- +1 yıl
Bu kadar düşünce nereden çıktı :O
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
@asuasuasuman neye güldünüz asuman hanım
- +1 yıl
Hissederek yazdım
- +1 yıl
Catu Bey sadece yazdığınız yoruma bi gülesim geldi.. Sakıncası var mı sizin için?
Hadi Turkuaz olsun 😀
04 Yorumla- +1 yıl
Turkuaz mavi ve beyazın karışımı Gök yüzünün asıl o rengi... Hayalci bir yapın var diye düşünüyorum. Özgürlüğüne de bir o kadar düşkün birisin, çabuk güvenen bir yapın da olduğunu düşünüyorum. İçine kapanık ama aynı zaman da dışa da dönüksün bunu denge de tutan nadir insansın diye düşünüyorum. İlişki de her şeye açık anlayışlı bir yapın olduğunu düşünüyorum. Eril noktan da yüksek bence koruyucu ama dozunda kıskanç bir yapında var diye düşünüyorum. İlişki de güven ve anlayış çok önemli sende diye düşünüyorum. Atatürk sevgisi yoğun olan biri misin? Bence oyle bir yapın var. Haksızlığa asla gelemiyorsun. Hafif sinirli yapın olsanda sinirin çok çabuk geçiyor diye düşünüyorum. Aşk konusunda tam yüzünü güldüren bir insana denk gelemedin mutlaka sacma ayrılıklar yaşamışsın ve bu da seni çok etkilemiyor diye düşünüyorum. Aşka inanmıyorsun ama sevginin devam edeceğine inanıyorum lan ben diyen tipe benziyorsun. Kalbin çok temiz ve kıymetini bilen çok az insan var diye düşünüyorum. Bu kalp benden sana 💙🤍
- +1 yıl
Ne demek rica ediyorum
Kişilik & Karakter konusunda 483 cevap paylaştı. Mat siyah anlatirmisn
05 Yorumla- +1 yıl
Mat siyah, siyah asillik demek siyah sadelik duygularını gizlemeye çalışmak demek. Bence içine kapanık birisin her ne kadar çevre de eğlenceli parmakla gösterilen birisi olsan da duygularını kolay kolay yansitmazsin. Çok az arkadaşın var böyle kaliteli ama onlarla konuşur dertlesirsin. Aldatılmaktan korkan bir yapın var diye düşünüyorum. Nostalji seven bir yapın var mı bilmiyorum ama bence mat siyah seçen birisi eskileri seven eskileri özleyen bir tip diye düşünüyorum. Aşk hayatın da güven çok önemli kimseyi kolay kolay sevemiyorsun güvenemiyorum diyen tipe benziyorsun diye düşünüyorum.
- +1 yıl
Yanlış konuşmam insan sarrafıyım ✨
- +1 yıl
Olur tanışalım.
Mavidir benim rengim
02 Yorumla- +1 yıl
Mavi eril bir renk, özgürlük diyebilirim, koruyucu kıskanç bir yapın var. Sevdiğin kişiye bağlanırsın ama öyle kişiye denk gelmemişsin. Gelsen de tam olmamış terslik olmuş. Ve stresli yapın var bu yapını azaltman için çeşitli sporlara uğraşıyor musun? Uğraşmıyorum diyorsan tavsiye ediyorum. Mavi demek cıvıl demek canlı bir yapın… yemek yapmayı seven bir yapında var üstelik diye düşünüyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirden fazla renk söylemek serbest mi?
09 Yorumla- +1 yıl
Tabii söyleyin
Cevap sahibi+1 yılMavi ve siyah
- +1 yıl
Hmmm aklıma edebi bir kitap geldi öyle deyince MAİ VE SİYAH her neyse gevezelik tuttu. Mavi cesaret, özgürlük, Analitik zekayı iyi kullanan mükemmeliyetçi bir insan demek. Siyah ise asillik, inatçılık, sinirlilik, karamsarlik ve umutsuzluk sembolü diyebilirim. Sen bildiğinden şaşmayan bir kişisin belli ki mantığınla hareket eden de bir yapın var diye düşünüyorum. Aşk hayatında siyah ve mavi renk gibi çok gidip gelmeli desek hiç de yalan olmaz diye düşünüyorum. İçine kapanık yanın daha ağır basarken duşa dönük yanların daha çok pozitif olmaya yönelik gırgırına diyebilirim. Arkadaş çevresinde eğlenceli kişi sensin ama içten içe karamsar ve kaygılı olup bunu belli etmeyen de sensin. Asıl bir ruhun var ve bunu kullanmayı iyi biliyorsun. Hırslı ve tuttuğunu koparan inatçı bir yapın da var ek olarak. Aile hayatında da git gellik olsa da bu seni çok da sıkmıyor gibi. Hem doğallıktan hem de biraz da yenilikten yana yoğun bir yapında var diye düşünüyorum. Kıskanç birisin sevdiğine çok değer veren bir tipsin genelde karşılığını alamadığında dert ediyorsun ama bu tavrın herkese karşı değil gerçekten önemsiyorum dediğin kişilere karşı böyle. Diktatör yapında var diye düşünüyorum insanları yönlendirmeye çok iyi biliyorum o halde 💙🖤 bu kalpler benden sana... 🌸
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler. Soruya cevap vermiş olsaydın EİC senin olacaktı. Aşk hayatında hiç mi şansım yok nedir bu bahtsızlığım bilemedim?
- +1 yıl
Eic nedir?
Cevap sahibi+1 yılEn iyi cevap ya anla işte.
Cevap sahibi+1 yılSence bu aşk konusunda neden bu kadar bahtsızım?
- +1 yıl
Hmm genelde kızlardan nasıl cevap alıyorsun bunun bir sürü nedeni olabilir
Cevap sahibi+1 yılAdım atma konusunda mı ilk fırsatta red yiyorum. Nedenini de pek anlamış değilim.
+1 yılBordo
13 Yorumla- +1 yıl
Bordo, naif ve asıllik demek böyle de bir yapın var naif ve hırslı yapını denge de tutan birisin ki bu özellik çoğu insan da bulunmaz. Kırmızı ile siyahın birleşimi olan bordo renk hem aşkı hem de içinde sakladığın sırlar olduğunu söyler bence sen romantizim isteyen ama onu tam olarak bulamayan birisin diye düşünüyorum. Kimseye kolay kola güvenmezsin bir kac kankan dışında diye düşünüyorum askeri şeylere hafif ilginde var diye düşünüyorum. Ailene düşkün bir yapın da var diye düşünüyorum. Ek olarak insanlara tavsiye verip kendine çare bulamayan o kız sensin işte. Yemek yemeyi seven biri misin? Bence öylesin bordo rengin yarısı kırmızı olduğu için renk aşk ve yemek senin sevdiğin bir konu diyebilirim. İlişki de sevgi, saygı, anlayış ve güven senin olmazsa olmazın diye düşünüyorum. Bordo kalp yok ama benden sana ❤️🖤✨
- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın tebrikler💓❤
- +1 yıl
Teşekkür ediyorum 🌸
Beyaz
14 Yorumla- +1 yıl
Beyaz, özgürlük demek özgürlüğüne düşkün, yerine göre davranmayı seven, karşı cinste kısıtlanmak korkusu olan birisin bence... Kalbin de seçtiğin renk gibi çok temiz ve kimse bunun kıymetini bilmiyor hatta bu konuda insan seçimlerin yanlış diye düşünüyorum. Beyaz demek temiz ruh temiz insan demek, yenilikleri seven birisin, aşk konusunda biraz bahtsız olsan da bu konuda kendini sıkmıyorsun. Dobra bir yapın var için ve dışın bir ama bazen de duygularını belli etmek istemiyorsun çünkü etrafını çok ince düşünen birisin ve negatif olmayayım hep pozitif olayım kafasındasin çık bence. Çok naif yapın var diye düşünüyorum. Bu kalp benden sana 🤍✨
- +1 yıl
Tebrikler hissiyatiniza saglik:))
- +1 yıl
Ne demek doğruları söylüyorum 🤍
- +1 yıl
🤍💜
+1 yılKızıl olurdum
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm kırımızı ve turuncu karışımı diyelim ona biz. Bu iki rengin temsili olarak sana şunu diyebilirim ki. Sen hırslı kendine güveni olan bir erkeksin. Titiz bir yapında var hem karşındaki insana hemde kendi temizliğine dikkat eden bir yapında var diye düşünüyorum. İnatçı yapın da var ama yerine göre değişiyor diye düşünüyorum. Cinsellik konusunda baya istekli birisin kırımızı rengi ateşli renktir aşkın semboludur sen aşka inanamasan da sevgiye inanan birisin diye düşünüyorum
Yemek yemeyi çok cok seven birisin öyle bir his geçti içimden bir de turuncu renk karışımına ek olarak kızılda ki vitamin gibi adamsın insanlara yardım etmek yardımcı olabilmek seni rahatlatıyor. İçine kapanık ve gizemli yapın da var diye düşünüyorum. Eleştiriye açık ama değilsin de sinirli bir yapında var. İnatçısın ve tuttuğunu koparırsın. Kızıl, içine kapanmak duygularını içinde yaşamak demek, , yeri geldiğinde nerde nasıl davranılması gerektiğini bilen, dik başlı bir yapın var. Ruhsal olarak bazen kendini çok huzursuz hissediyorum desen de bu zamana kadar her şeyi kendin başardığın ve kimseye ihtiyacın olmadığı için kendin bu huzursuzluğu kendi başına pozitif enerjiye döndüren de sensin. Kimseye kolay kolay güvenmem diyen o kişisin haklısın da. Fedakar bir yapında var üstelik. Hayal kurmayı seviyorsun diye düşünüyorum. 🧡❤️ Bu kalpler benden sana güzel insan umarım verdiğin değerin karşılığını alırsın. 🌸
+1 yılTuruncu.
03 Yorumla- +1 yıl
Hmmm, vitamin gibi kızım desene sen ona... İnsanlara yardım etmeyi çok seven bir kişilik var sende. Renkli bir kişiliğe sahipsin ortamda aranılan enerjisi yüksek o kızsın konuştuğun kişiler genelde bana iyi geliyorsun diyorlar eminim ki. İnatçı yapın var ama biraz da çabuk ikna oluyor gibisin diye düşünüyorum. Kendini hala çocuk ruhlu gibi hisseden renkli bir yapın var diye düşünüyorum. Turuncu renk kullanmayı epey de seven bir yapın var diye düşünüyorum, her ne kadar dışa dönük gibi olsan da çok içine atıyorsun bazen bu durum seni psikolojik olarak etkiliyor. 🧡 Senin kalbin çok güzel ve bu yüzden bu güzel kalp bu güzel değeri pek de alamıyor gibi düşünüyorum ama üzülme ilahi adalet güzel günlerin yakın edecektir çünkü temiz kalbe sahipsin. Biraz sinirli yapın var ve bazen sevdiğin insanları istemsiz kırdığın oluyor ama sonrasında vicdan azabı çekiyorsun. Sen böyle yasin kaç olursa olsun o gözlerindeki küçük çocuk asla gitmeyecek ki bunu da sen çok iyi biliyorsun. 🧡Sevgi ve ilgiyi çok seviyorsun ama bir yandan da sıkılgan yapın da var diye düşünüyorum. Turuncu kırmızı renge hafif yakın olduğu için yemek yemeyi seviyorsun diye düşünüyorum. Rutin hayat sana göre hiç değil doğaçlama olunca böyle her şey daha pozitif oluyor gibi düşünüyorsun. Biraz da kibirli yanın var ama çok fazla değil ama biraz da kendini sev yani haklısın da bu konuda... Sen hep güzel ve sevimli şeyleri hak ediyorsun ki oluyor da... Kaygı yaptığın konular var diye düşünüyorum ama bence dert etme geçecek zaten ölüp gidecez ne kalıcı ki? Böyle ince düşünceli insanları çok seviyorsun ve sende çok ince düşünen zarif birisin. Asil değilsin tatlı bir özelliğin var diye düşünüyorum. 🧡 Bu kalp benden sana daha fazlasını hak ediyorsun. 🌸✨
- +1 yıl
Çok hoş bir yorumlama yapmışsın. Teşekkür ederim 🧡
- +1 yıl
Ne demek rica ediyorum 🧡
+1 yılMaviiiii
019 Yorumla- +1 yıl
Ayyyy, özgürlüğe düşkün kariyer odaklı o kız siz misiniz yoksa yanılıyor muyum? Planlı programlı disiplini bir o kadar da başarıya aç bir yapıniz var. Hem içe kapanık asil, hem aşka aşık romantik, hem de maskülen noktanız azıcık da olsa var diye düşünüyorum. Cingilli yapınız da var bir de etrafınizda seni çok kişi kıskanıyor diye düşünüyorum. Gereksiz eleştirye maruz kalıyorsanız ki evet sakin kendinizde hata aramayın çünkü doğru yoldasınız. Kararsız ve sıkılan yapınız da var bu özelliğiniz sanki zamanla ortaya çıkmış gibi... Flörtük sizs göre değil diye düşünüyorum. Ne istediğini bilen oturaklı kızsınız. Dışarıda soğuk gozukseniz de içten çok samimi yumuş yumuş birisiniz. İçine kapanırsın kimseye hiç bir şeyini anlatmazsın kolay kolay kendi derdim kendim yaşarım kafası var sizde... 💙 Özgürlüğüne düşkün kendi bildiğinden şaşmayan yapıniz var diye düşünüyorum. İlgiyi çok seviyorsunuz bence... Hayalperest yapıniz da var üstelik ama dışarıdan belli etmiyorsunuz. Arkadaşlarıniza destek olan o kız sizsiniz Koruyucu kıskanç yapınizda var diye düşünüyorum. Sinirli yapınizda var üstelik diye düşünüyorum. İnatçısıniz da bence... İnadıniza küfreden insanlar olduğuna eminim ama kanıtlayamam. Sahte insanları hayatında barındırmam diyen o tipsiniz ki kimin ne halt olduğunu anında anlıyorsunuz diye düşünüyorum. 🖤❤️💙
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🤗 hepsi doğru ama bir eksik var her zaman MUTSUZ
- +1 yıl
Ahhh be hayat kısa mutlu olun her daim yaşanacağız ilerde pişman olmamak için negatif hayat olsa da güzel şeyler yaşamaya gayret edin 🤍
- +1 yıl
Olmuyor işte her şey o kadar kolay değil 😢
- +1 yıl
Neden benimle paylaşmak ister misin dinlemek istiyorum 🌸
- +1 yıl
Eskiden hastalığımı dert ederdim onu geçtim yıllardır yanlızım ne arkadaş ne sevgilim oldu bir sevdiğim oldu oda evlendi zaten hep hastalanıyorum üzüntüden strese giriyorum şimdide geçmişte yaşadığım olumsuz olaylar geliyor aklıma bıktım artık benim mutlu olmaya hakkım yok mu
- +1 yıl
Geçmişteki olumsuzluklar almış başını gidiyor tabi 😓
- +1 yıl
Bana istek atıp ulaşır mısınız konuşalım
- +1 yıl
Ben yazamıyorum xper yetmiyor
- +1 yıl
Xper seviyem yarın artar yüksek ihtimalle. Öncelikle bu hayatın bir sınav ve sonu olduğunu bilmek çok önemli hepimizin çok büyük sorunları var ama önemli olan pozitif kalabilmek benim de sevgilim olmadı hiç yani ben istemiyorum bu konuda bence için rahat olsun belli ki nasibin çok dua ediyor haram ilişkiden korunman için böyle düşün. Namaz kılmıyorsan kılmanı istiyorum asıl mutluluk onda Allah bu kadar mutsuz ve olumsuzluğu yasatma nedeni budur belki de bie gün yaşlanacağız ve bu günleri hatırladığımizda keşke boş şeyler için uzulmeseymisim demek istemiyorsan mutlu olmaya bak derim çünkü üzüldüğümüz hiç bir şey kalıcı değil hepsi geçici aynu zamanın da mutlu olduğumuz kişilerin olmayışı gibi hastalığınız mesela kalmış mı hayır dertlerde böyledir ömür boyu aklına gelmeyecek 1 günlük şeyler için üzülmek kendine haksızlık olur diye düşünüyorum. 🤍
- +1 yıl
Zaten üzüldüğüm için hiç iyileşmiyorum bide mesele sevgili değil özgüvenimi yok geçmiş olaylar aklıma geliyor huzursuz hissediyorum ölmek istiyorum ama yaşamadığım duygular geliyor içimde kalan çok duygu var namaz kılmak istiyorum ama korkuyorum
- +1 yıl
Hehhh şimdi bana bak güzelim, namaz senin eksiğin anla artık istediğin anti depresanı yut psikolojiyi iyi bilen biri olarak her iddiasına girerim namazdan aldığın zevki alamayacaksın başladığın anda içinde hafiflik ve yük kalkacak neden korkuyorsun peki? Namaz ruhun gidasidir
- +1 yıl
Namaz kılıca huzurlu oluyorum bir zamanlar kıldım sonra çok korktum ve insanlar çok ibadet ediyorsun ondan oldu bırak dediler bıraktım yine öyle korkmaktan korkuyor o yüzden kılmıyorum
- +1 yıl
Asla sakın inanma devam et namaza namazdan değil o 40 gün boyunca sana garanti veriyorum aksatmadan kil bir de özellikle teheccude kalk hayatında her şey yolunda gidecek sana yemin ederim ve garanti veririm. Ben çok psikolojik ilaç kullandım hiç birisi işe yaramadı namaza yöneldim düzeldim o diyenler dinden soğutmaya çalışmış namaz meditasyondur aslında Allah bunu bize ruhsal sağlığımıza iyi gelsin diye hediye etmiştir amac o zaten. ☺️
- +1 yıl
Bu akşam kıldım dua falan ettim yarın denemeye çalışırım cevaplar için teşekkürler 🙏🏻 sen nedentedavi oldun
- +1 yıl
Ben yüksek oranda kaygı bozukluğu ve depresyon yaşadım mutsuz birisiydim ama artık gayet ne istediğini bilen pozitif birisi oldum.
- +1 yıl
Bu konuda desteklerim seni yarın LEVEL yükselince yazarım size konuşuruz daha detaylı ☺️
- +1 yıl
Ya tamam bekliyor olacağım belki bende atlatırım sayenizde aynisi bendede var iyi geceler bekliyor
- +1 yıl
İyi geceler ☺️🌸 size ulaşırım mutlaka ulasamazsam withsophia04 instagramdan ulaşabilirsiniz fake hesabımı yazdım bilerek.
+1 yılMavi
01 Yorumla- +1 yıl
Sadakat istikrar özgürlük ve gök yüzünü temsil eden eril renk diyebilirim. Mükemmeliyetçi yapın var. İnatçı yapın da baya var diyebilirim tuttuğunu koparan birisin bence diye düşünüyorum. Özgürlüğüne epey düşkün karakter desek daha doğru olur diye düşünüyorum. Cinsellige bakışın baya iyi diye düşünüyorum. Aşka inanmıyorum diyen o tipsin istikrarlı ve disiplinli bir yapın var ki en sevdiğin ek özelliğin de hırslı olman bu üçlüyü kullanınca iyi işlere imza atan bir yapın var kismeye kolay kolay güvenmeyen o kişisin desek yerinde olur diye düşünüyorum. İçine attığın şeyler var ve tam güvenecek birisi olsa anlatırım diyen birisin bellii orijinal insan ve yerleri çok seviyorum diyen o tipsin doğal insanlara hastayım abi ya diyen o kişisin Belli ki. Aşk hayatına girmeyim çünkü baya dalgalı diye düşünüyorum. Kıskanç yapın var. ☺️ Sinirli yapında var baya ama olsun. 💙 Benden sana ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
u +1 yılSiyah
06 Yorumla- +1 yıl
Ahh üzümlü kekim, içine kapanık kızım. Ciddiyet, disiplin, asillik, inat ve hırs bunun ayakta gezen temsili kızısın. Ne yaşarsan yaşa çok güçlü yapın var. Etrafındaki insanlar bazen sana gizemli olduğunu mutlaka söylemişlerdir. Renkli yanın da çok fazla ama her şeyi içine atıyorsun ki bazen bu durum psikolojik olarak sana zarar veriyor. Çok az insana güvenir çok fazla değer verirsin. Verdiğin değerin karşılığını alamamak seni çok üzüyor diye düşünüyorum. ✨☺️ Sinirli yapın da var tabi kii bazen illallah ettiren yapın da var diye düşünüyorum. Aşk hayatında rengin kadar siyah diyebilirim, bazen umutsuz olduğun konular var hatta bazen o kadar karamsar oluyorsun ki anlatamam. İstediğini elde edene kadar her şeyi yapan yapın var ve genelde başarıyorsun da. Erkek gibi kızsın yeri geliyor kimseye ihtiyaç duymuyorum havası katsan da aslında ulan 1 kişi de destek olsa be diyen yapında var. Soğuk gibi dursan da civciv gibi kızsın vallahi bak. canım insanlara tavrın direk tahammülsüzluk diyebilirim. Arkadaş çevresinde en asil kim deseler seni gösterirler aura güçlü tabi girdiğin yerde dikkat çeken o kizz misss. Ailenle bazen problemler yaşansa da takmıyor gibi yapıyorsun. Ama takıyorsun takma takma bu kadar hayatın monotln hali sıkmış seni yenilik istiyorsun ama bir türlü zaman bulamıyorum diyrosun. Seviliyorsun siyah kalp 🖤😅
- +1 yıl
Çok şaşkınım sanki beni tanıyor gibisin.
Bunu nasıl yaptın 😀 - +1 yıl
Teşekkürler bu arada 🌸
- +1 yıl
Hislerime güveniyorum ve hislerim ve psikolojiye olan bilgim ile bunu birleştirip anlattım 🌸🖤 ne demek rica ediyorum ☺️
- +1 yıl
Harikasın, tekrar teşekkür ederim 🙏
İyi akşamlar 🖤 - +1 yıl
İyi akşamlar ☺️
+1 yılMavi tabikide
03 Yorumla- +1 yıl
Mavi, erillik yüksek, özgür kalmayı seven bir yapın var diye düşünüyorum. Becerikli kızlara hayranlık var siz de diye düşünüyorum 10 elinde 10 marifet olsun benim olsun o kız diyen o adam sensin, içine kapanık ama içi dışı bir yanın da var genel de geçerli yatarken kafan da 1001 düşünce olan o kişisin diye düşünüyorum. Hayatın monotonlugu seni sıkmış yenilikler arıyorsun. Sinirli yapın var ama insandan insana ve yaptıkları hataya göre sinir seviyen değişiyor. İnatçı yapın olsa da sevdiğine hemen ikna olan o kişi sensin. Ask hayatın da kıskançsın ve dengesizlikler yaşamışsın kalbin yumuşacık ama kıran çok var verdiğin değerin karşılığını alamıyorum diyen ve kendini suçlayan o kişi sensin. Sabırsız yanların da var ama cok da sabırlısın. İstediğini elde etmeye çalışmak için elinden geleni yapan o kişisin iki yüzlü sahte yalancı insanlardan nefret eder ve böyle yalan yakınlarını direk hayatından ailen birisin babam da olsa silerim diyen yapın var. Anlayışlı ama bir o kadar da sertsin ki bu dengeyi korumak güzel bir şey diye düşündüm. Doğal kadınları çok seviyorsun, diye düşünüyorum. 🌸👑 Gökyüzü kadar özgürlüğü seven adamsın daha ne olsun beeee... 🤭💙
- +1 yıl
Bu kadarda net bilemezssin yani şaka gibi TEŞEKKÜRLER 🙏
- +1 yıl
Ahahahahah hislerim de yanılmam rica ediyorum 💙
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBeyazz
01 Yorumla- +1 yıl
Temiz niyet, temiz kalp, temiz sayfa... Kalbin çok temiz, yeniliklere açık birisiniz , verdiğiniz ilgiyi almamışsınız ama hayata bir şekilde devam edilmesi gerektiğini düşünüyosunuz. Ya şunu yapmam lazım hayatımı düzene sokmam lazım ama bir türlü olmuyor diyen o kişi sizsiniz diyebilirim, hafif tembelliği seviyorsunuz gibi diye düşünüyorum. İçine kapanık ama gönlü ferah birisiniz, aşk hayatınizda temiz kişi arayışıniz var umarım bulursunuz kimseye kolay kolay eskisi gibi güvenmiyorsunuz. Beyaz samimiyet ve doğallık demek hem de dini açıdan da sevilen ve epey de önerilen bir renk, siz bu devirden fazla sıkılan birisiniz belli ki ve hep doğallık arayan ve bunun yanı sıra doğal insanlar arayan bir yapıdasınız. Yeni şeyler yaşamak deneyimlemek çok güzel geliyor size yenilikçi insanlara da zaafınız olduğunu düşünüyorum. Anlayışlı ve bir o kadar da kıskanç yapınız var. Araştırmayı seven birisiniz. Böyle bir köy hayatı olsa ne güzel olur be diyen kafa siz olabilirsiniz is hayatınız da monoton hal almış olmalı diye düşünüyorum. içe dönük yapınız var ama mecbur böylesiniz çünkü derdinizi anlatacak güvenilir doğru doğal insan yok. Bulsanız ah neler anlatacaksınız kim bilir. Sosyallik seven ama aynı zaman da sevmeyen de yapınız var verdiğiniz değerin karşılığını alamamak sizi yormuş diye düşünüyorum.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSarı olayım ben💛
02 Yorumla- +1 yıl
Sarı, ayyy çok tatlı. Güneş gibi apaydinlik olan o güzel kalpli kız sensin. Hem değerinin karşılığını alıyor hemde alamıyorsun. Çok naifsin, çok sıcak kanlısin, girdiğin ortam da mutlaka ya çok güzelsin ya da auran çok güzel lafını mutlaka duymuşsundur diye düşünüyorum. Hayvan sevgisi olan tatlı bir insansın, aşk konusunda ilgiyi seven kıskanç bir kızsın. Aradığın erkek temiz, anlayışlı, koruyucu, kıskanç çok değil özgürlüğüne düşkün birisin çünkü. 💛 Kendini çok seviyorsun diye düşünüyorum hep de sev, kişisel bakım konusunda baya dikkatlisin ve hatta titizsin diye düşünüyorum. Çok kırılgan yapın var ama kırgınlığını gizliyorsun genel de... Cok çabuk affeden yanın da var üstelik. 💛 Bu kalbi hak ediyorsun bence.. 💛
- +1 yıl
Ah teşekkür ederim💛💛🌸
+1 yılMor..
05 Yorumla- +1 yıl
Mor, hem asillik hem naiflik hem de romantizim ve aşk kadını sensin, naif kadınsın ama ayakta dimdik duran yapında var üstelik erkek gibi kız mı demeliyiz bilemedim şimdi, her işini kendi halleden o kız sensin beee! Cinsellik konusuna düşkün yapın da var bence diye düşünüyorum. Katı yapın da var disiplinli diyebilirim kısaca sana... Ama sert bir kız olman icine kapanık olduğun anlamına geliyor her şeyi içine atıyorsun diye düşünüyorum. Kolay güvenen yapın da var herekse. yaptığında pişman olduğun konular da var diye düşünüyorum. Aşk konusunda epey çalkantılı tip olsan da aşktan kaçmıyorsun ve sürekli aşkı kovalıyorsun diyebilirim. Bakımlı olmak hayat tarzın diye düşünüyorum. 💜 Bir sürü erkeğin dikkatini çekmek de üstüne yok helal olsun diyorum. 💜 Benden sana
- +1 yıl
Beni bana anlatan bir anlatım.. mor rengi neden bu kadar sevdiğim belli oldu 😊👍 teşekkür ederim
- +1 yıl
Hisleriniz kuvvetli midir? Kimi insan da böyle bir özelliğin olduğuna inanırım..
- +1 yıl
Evet 6. hissim kuvvetlidir. 🌸
- +1 yıl
😊👍
- Kişilik & Karakter konusunda 929 cevap paylaştı.
+1 yılLacivert
017 Yorumla- +1 yıl
Lacivert siyah ve mavinin birleşimi olan o orta renk... Bir yanın çok umutlu bir yanın ise çok umutsuz ama hep hırslı olmaya çalışıyorsun ki hırslı yapın da var sen daha çok umutsuluktan beslenen bir yapın var hırslı yapın umutsuzluk yok diye hareket ediyor. Kendini geliştirmeyi seven, özgür ruhlu ama içine kapanık kendi dertlerini spora adayarak kapatmaya çalışan bir yapın var diye düşünüyorum. Özgürlüğüne düşkün fazla sıkılmaya gelemiyorsun. Aşk hayatında tam birine denk gelmemişsin diye düşünüyorum umarım istediğin kişiye denk gelirsin. Cinsellik konusuna ilgin var diye düşünüyorum. Kendini seviyorsun ve değer veriyorsun ki hep de böyle ol. 🖤💙 Senin için imkansız diye bir şey yok. Sinirli yapında var azıcık diye düşünüyorum.
- +1 yıl
Nerden kopyaladın kız 😂
- +1 yıl
Kopyalamadim kendim yazdım
- +1 yıl
Kendin yazdıysan helal olsun 😂 hırslı ve umut-umutsuz yapımın yanında cinselliğe ilgimi nasi çözdün orada ya 😂
- +1 yıl
İyi tanırım insanları demiştim 🤭
- +1 yıl
Tanıyamazsınn 😂
- +1 yıl
Şaka bi yana şaşırttın ha 😨😝😂
- +1 yıl
Tanırım hahahahaha hmm ne şaşırttı seni 🤭
- +1 yıl
Bu yaşta bu kadar analiz yapamazsın be 😂
- +1 yıl
Yaparım valla yaşım 20 neyim var miss 🤭
- +1 yıl
Şımarma giz 😂
- +1 yıl
Ayy estağfurullah ya djsjwkwiwiwo alçak gönüllü kızım 😅
- +1 yıl
Çekingen asosyal bir insansın.. açılamama sorunun var 😂 anonim edebiyat yapmak hoşuna gidiyor 😂 bu da senin rengin 😂
- +1 yıl
Hayır çekingen yapım şöyle ki ortamına göre diyelim. Asosyal birisi hiç değilim ama yalnız kalmayı seviyorum tercihim diyelim. 🧚♂️ Ananonim edebiyat yapmak değil gerçek kişiyim ve gerçek edebiyat yapıyorum. Edebiyat psikolojiye aşığım. ☺️ Profildeki kişi benim zaten. ✨
- +1 yıl
Haydaaa bahh sen 😂
- +1 yıl
Şampiyon
- +1 yıl
Efendim
+1 yılMor 💜
03 Yorumla- +1 yıl
Sinirli, disiplinli, planlı bir yapın var morrr, hem asillik akıyor damarında diye düşünüyorum. Sinirden başın ağrıdığı oldu mu? Bence oldu. canım insanlara tahammül edemiyorum diyen o kız sensin, girdiği ortam da asillik ve elegantlik ile dikkat ceken o güzel kız sensin. Auran da çok güçlü diye düşünüyorum, aşırı hırslisin ve keçi gibi de inadın var çevren bundan çok yıliyor diye düşünüyorum, hatta ilişki de kontrol hep bende olsun tavrı da var gibi sen de, doğal ortamları seviyorsun sahte insanlar asla hayatında barınmaz ve keskin düşünce yapın var sınırlarını çok iyi çizen birisin herkes bu konuda sana hayranlık duyuyor. Bir kişiyi affetsen dahi eskisi gibi olamayan kişisin sen diye düşünüyorum. Erkek gibi kızsın ama naifsin de her şeyi içinde yaşar hic bir şey olmamış gibi soğuk kanlı davranan yanın var. Vallahi helal kız sana... 💜 Benden sana💜
- +1 yıl
Ay valla beni ne güzel anlattın hepsi doğru ✍️ imza mühür kaşe 🤣🤣
- +1 yıl
Hxjsjajwjw yaaa cv çıkardık hemen 😅💜
Beyaz
01 Yorumla- +1 yıl
İç açıcı saflık olan o renk, kalbi temiz ve verdiğin değerin karşılığını alamayan bir yapı sezdim sende. Özgür bir yapın var kısıtlanmak sana göre değil. Temiz hayat temiz yaşam tam sana göre... Ask konusunda hep fedakar olan ama karşılığını alamayan biri olmuşsun hep ama emin ol gönlün kadar ask hayatında güzel olacak buna inanıyorsun diye düşünüyorum. Kendine odaklı yaşayan kimseye zararı olmayan o tipsin sakin bir yapın var ama kafan atınca yanardağ gibi patlıyorsun diye düşünüyorum. Ailene düşkün bir yapın var ara sıra sorunların olsa da senin iyiliğin için olduğunu bilen birisin. Yeni hayatlar yaşam tarzı sana göre Şu an ki bulunduğun konumdan bir çıksam yeter ya kafasındasin ama korkma kalbin temizse yolun güzeldir misali düşün. Bu 🤍 Benden sana...
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılMavi
03 Yorumla- +1 yıl
Mavi eril bir renk, özgürlük diyebilirim, koruyucu kıskanç bir yapın var. Sevdiğin kişiye bağlanırsın ama öyle kişiye denk gelmemişsin. Gelsen de tam olmamış terslik olmuş. Ve stresli yapın var bu yapını azaltman için çeşitli sporlara uğraşıyor musun? Uğraşmıyorum diyorsan tavsiye ediyorum. Mavi demek cıvıl demek canlı bir yapın da var ne içine çok kapalı ne de çok dışa donuksun ortamına göre hareket edersin. 💙
- +1 yıl
Bingooo
- +1 yıl
Yaa ahahahha
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kırmızı
09 Yorumla- +1 yıl
Aşk istiyorsun ama tam sana denk geleni bulamamışsın. Hırslı ve istediğini almak için elimden geleni yaparım diyen bir yapın var. Ateşli aşk istiyorsun ama onu da tam elde dememişsin. Cinsellik konusuna epey de ilgin var. Kırmızı renk sinirli insan demek sinirli ve katı bir yapın da olsa sevimli yanların da var. ✨
- +1 yıl
Ne demek ✨❤️
- +1 yıl
İnsanları iyi tanıyorum. ✨🌸
- +1 yıl
Teşekkür ediyorum ✨
- +1 yıl
Çok sağ ol sana da 🌸
+1 yılMavi
00 Yorumla
+1 yılMavi ve siyah
00 Yorumla
+1 yılMavi
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Kara
03 Yorumla- +1 yıl
Siyah diyelim ona biz, mistik yapın var diye düşünüyorum. Gizemli takılmak tam senlik. Sinirli yapında var hırslı yapın da var. Bazen çok umutsuz da birisin diye düşünüyorum. Kalbini önüne gelen kırmaya çalışmış ama sen buna izin vermeyen yapıdasın diye düşünüyorum. Aşk hayatında rengin gibi kara be ya da kara sevda desek fena olmazdı. İnatçı ve hırslı yapın var İçine kapanık, ve hayatta karşı bazen umutsuz bir yapın var diye düşünüyorum. . Hırslı ve asillik akıyor senden sinirli yapında var ama yumuş birisin hiçte saklama o yönünü yeter ki cok sevdiğin birisi denk gelsin... İçine çok şey atar hiç bir şey olmamış gibi devam eden o erkek işte yaaa. Böyle kızların aradığı o sert erkek desek fena olmaz iki yüzlü insanlar nefret edersin. Ulan annem bile olsa affetmem dediğin hatalar olsa da gene de yumuşak gönlüne inanıp affetiklerin var. 🖤
- +1 yıl
Hahshshaha hislerim kuvvetli ya 🖤😅
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılMat siyah..
03 Yorumla- +1 yıl
İçine kapanık, sportif ve hayatta karşı bazen umutsuz bir yapın var diye düşünüyorum. Aşk hayatın da rengin gibi diye düşünüyorum. Hırslı ve asillik akıyor senden sinirli yapında var ama yumuş birisin hiçte saklama o yönünü yeter ki cok sevdiğin birisi denk gelsin... İçine çok şey atar hiç bir şey olmamış gibi devam eden o erkek sensin diyebilirim. Duygularını gizlemeyi iyi biliyorsun. Umursamaz gibi görünsen de aslında çok takan bir yapında var diye düşünüyorum. Bazı hayallerin gerçekleşmedi değil mi bunun kırıklığını yaşıyorsun diye düşünüyorum. Bir de kalas gibi davranma kimseye bazen istemsiz öyle yapın var diye bir vibe aldım bir de sabırsız yapın var diye düşünüyorum ama kalbin çok güzel ve karşılığını alamadığın için bunun kırgınlığını yaşıyorsun içten içe benden sana bir 🖤 umarım daha iyi günler seni bekliyor... 🌸✨
- +1 yıl
Çok hoş yorumlamışsınız, teşekkür ettim..
- +1 yıl
Rica ederim 🖤
Gizli Üye(25-29)+1 yılmavi yeşil morum ben
01 Yorumla- +1 yıl
Mavi yeşil ve mor, hem özgürlük hem doğallık hem de cıvıl cıvılsin. Bir yanın erkek gibi her şeye yetişen becerikli yapın var. Bir yanında yorgun umutsuz ama mecburum diyen yapın da var hic bir zaman yaptığın bu kadar güzel şey takdir edilmemiş ve bu da seni çok kırıyor değersiz hissediyorum dediğin zamanlar da olmuştur ama emin ol kalbin çok güzel ve sadece sabretmen gerekiyor. Doğal olan her şeye hastasın diye düşünüyorum. Sahte insanlar fazlasıyla sıkmış boğmus seni diye düşünüyorum. Böyle artık ulan alıp başımı kaçasım var diye bir durum kafanda haklısın da. Dışarıdan hem doğal hem pozitif ama aynı zaman da bu kadar da içine kapanmışsın çünkü seni kimse anlamıyor. Kararsız bir yapında varr en kötü 1 oje sürerken ya da kıyafet alırken dahi kararsız kalıyorsun hepsini almak istediğin oluyor çoğu zaman. 😅 Aşk konusunda da bazı dengesiz durumlar söz konusu olsa da mutlusun ya diye düşünüyorum. Zamanında çok kişiye güvenmiş birisin bence ama şimdi çok güvenemiyorum diyen biri olmuşsun. Hem yorgun hem ümitli hem dogal hemde inancı tam birisin seviliyorsun. 💚💜💙
+1 yılYeşil.
07 Yorumla- +1 yıl
Yeşil, bahçe, doğallık demek doğal insanları doğal alanları seven birisin diye düşünüyorum. Böyle cıvıl cıvıl bir yapında var. Cinsellik konusuna ilgin var. Sportif takılan bir tipsin diye düşünüyorum. İlgiyi de çok seviyorsun. Dini konulara hafif ilgin var diye düşünüyorum ama koru körüne değil tabii ki... Aşka inanmıyorsun aşktan çok gerçek sevgiye inanıyorsun. Zamanında kalbini baya kırmışlar belli ki... Bu aralar stresli yapın var dert etme geçecek o günler. 💚
- +1 yıl
%80 civarında çok isabetli yorumlarınız oldu gerçekten şaşırtıcı ve gülümsetici. Öncelikle zarif yaklaşımınız ve üslubunuz için teşekkür ederim. Bunu nasıl yaptığınızı anlatabilir misiniz birazcık da olsa rica etsem?
- +1 yıl
Yeşil samimiyet ve doğallık demek hem de dini açıdan da sevilen ve epey de önerilen bir renk, siz bu devirden fazla sıkılan birisiniz belli ki ve hep doğallık arayan ve bunun yanı sıra doğal insanlar arayan bir yapıdasınız. Yeni şeyler yaşamak deneyimlemek çok güzel geliyor size yenilikçi insanlara da zaafınız olduğunu düşünüyorum. Anlayışlı ve bir o kadar da kıskanç yapınız var. Araştırmayı seven birisiniz. Böyle bir köy hayatı olsa ne güzel olur be diyen kafa siz olabilirsiniz is hayatınız da monoton hal almış olmalı diye düşünüyorum. içe dönük yapınız var ama mecbur böylesiniz çünkü derdinizi anlatacak güvenilir doğru doğal insan yok. Bulsanız ah neler anlatacaksınız kim bilir. 💚 Sosyallik seven ama aynı zaman da sevmeyen de yapınız var verdiğiniz değerin karşılığını alamamak sizi yormuş diye düşünüyorum. Umarm daha iyi olur ve o doğallığı yakalarsıniz. 🤎 Bir de evet insanları çok iyi tanıyorum. 6. hissim çok güçlü insanları iyi tanıyorum. 💚 Teşekkür ediyorum 🌸
- +1 yıl
Bu da devamını yazdım
- +1 yıl
Uzun zamandır bu kadar etkileyici bir analiz ile karşılaşmadım bir analizci olarak gerçekten şaşkınım. Mesleğiniz nedir acaba yani evet hissinizin kuvvetli olduğunu söylediniz fakat bunun sadece hislerden ibaret olmadığına inanıyorum. Sizi rahatsız etmek istemem ama size ayrıca mesaj atabilir miyim? Size birkaç konuda fikir danışmak isterim ki analizlerin çok çok iyi belli. İstemezseniz de elbette saygı duyarım.
- +1 yıl
Bana ulaşın mesajdan cevaplarım. 🤍 💙
- +1 yıl
Teşekkür ederim nazik tavrınız için. Yalnız mesaj atamıyorum size sanırım herkese kapalı mesaj kutunuz.
Lacivert...
06 Yorumla- +1 yıl
Lacivert eril renk ve asiliigin birleşimi olan siyah ve mavinin birleşimi olan o orta renk... Bir yanın çok umutlu bir yanın ise çok umutsuz ama hep hırslı olmaya çalışıyorsun ki hırslı yapın da var sen daha çok umutsuluktan beslenen bir yapın var hırslı yapın umutsuzluk yok diye hareket ediyor. Kendini geliştirmeyi seven, özgür ruhlu ama içine kapanık kendi bildiğini yapan dik başlı birisin. Bazen bu dik başlılık ask hayatında dengesizlik yaratmış olabilir diye düşünüyorum. Sinirli yapında var hafif ama çabuk yumuşuyorsun. Dışarıda sert olsan da kedi gibisin 💙🖤
- +1 yıl
Hahahaha ne mutlu bana 🤭
- +1 yıl
Anlamadım? Google dan kopyalamadim kendim yazdım bizzat zaten bakarsanız anlarsınız emeğe saygı lütfen.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar