Bi erkek onla konuşup şakalaştığında (yüzyüze veya mesajlaşarak) kendinden hoşlandığını düşünüyor mk kafayı yicem bana ilgisi var sanki diyo canım yakın arkadaşım diye bir şey de söyleyemiyorum bu tip insanların sorunu/amacı ne
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ben birinin hoşuma gittiğini söyledipimde gidip onlarla arkadaş oluyor krizlik değil mi
Herkesin kendisinden hoşlandığını düşünen kişinin sorunu nedir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence ego sorunu vardır
mal olmak