Herkesin kendisinden hoşlandığını düşünen kişinin sorunu nedir?

Bi erkek onla konuşup şakalaştığında (yüzyüze veya mesajlaşarak) kendinden hoşlandığını düşünüyor mk kafayı yicem bana ilgisi var sanki diyo canım yakın arkadaşım diye bir şey de söyleyemiyorum bu tip insanların sorunu/amacı ne
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ben birinin hoşuma gittiğini söyledipimde gidip onlarla arkadaş oluyor krizlik değil mi
Herkesin kendisinden hoşlandığını düşünen kişinin sorunu nedir?
Cevapla