Yok artık hergün bu trafik cekilmiyor diyip hiç cileden cıktınmı ya da yok artık bu kız bu cocukla nasıl cıkar dediğin ya da yok artık bu canta çok güzel dediğin yaz bakalım en çok neye yok artık diyorsun

Yok artık hergün bu trafik cekilmiyor diyip hiç cileden cıktınmı ya da yok artık bu kız bu cocukla nasıl cıkar dediğin ya da yok artık bu canta çok güzel dediğin yaz bakalım en çok neye yok artık diyorsun

İş yerinde sıklıkla yaşadığım geneli saçma sapan şeylerden oluşan şeyler, ben şaşırmaktan bıktım fakat gün geçmiyor ki her gün daha saçma şeyler olmasın 😅
İstanbul trafiği hele ki iki damla yağmurda 🥺🥺
Cevap
1Cevap
Yok demiyorum hiç çünkü bu hayatta beni şaşırtan bir şey kalmadı.. her şey aynı geliyor.. özellikle de insanların çoğu
Trafik ve sigaraya geken zamlar yok artık dedittiriyor
🤗🤗
Aynı şeylere tekrar tekrar maruz kaldığımda "yok artık, yine mi" diyerek isyan ettiğim oluyor doğrusu.
Sakarlık gibi mesela..
Çok sık tutuyor sakarlığım.
İnsanlar bunu da yapmaz ya dünyanın çivisi çıkmış olamaz ya dediğim her şeye yok artık diyorum genel olarak.
her şey olabileceği için yok artık diye şaşırmayı bıraktım yani oluyoo yani
Her şey mi üst üste gelir
Yok artık dediğim sürekli eşimin başka kadınlarla konuşmasından bıktım
Ya takılmicak gibi mi ister istemez takıyorum çünkü haketmiyorum
Yok artık bugün de okul varr 😭🥺
Güzel değil ya çok kötüüğ
Öyle demem umarım sjjd
Evlendiğim ben en iyisi jdhd
Evleniyim*
Temizlikçi tutsun hsbsd
Sjwisjs ailesiyle yaşayalım o zaman 😄 hazır temiz evde
Wksksjs amaa hiç çözüm bulamadım nolcak böyle 😄
Buldum, temizliği de eşim yapsın djdjs
Ülkede olanlar
Bende alışma sürecindeyim..
İnşallah kyjk
Bu harikalıkla yalnız olmam jdhdh
😂😂😂
Beni biraz umursa artik
Her gün yediğim kazıklar
Yok artıkk insanlar neden bu kadar pislikk
Ben var artık diyip geçiyorum 😂
Yükselen fiyatlar 😄
İsrail ile Filistinin savaşması
İnsanlarin rahatligi vurdum duymazligi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?