Adamın saçı biraz kel diyor ki ırsi , ya arkadaş ırsi olduğunu nereden biliyorsun?
Belkii sende bir problem var bir şeyler tetikliyor buna ya da bir vitaminin eksik. Sana bunun ırsi olduğunu kim söyledi 🤣
Adamın saçı biraz kel diyor ki ırsi , ya arkadaş ırsi olduğunu nereden biliyorsun?
Belkii sende bir problem var bir şeyler tetikliyor buna ya da bir vitaminin eksik. Sana bunun ırsi olduğunu kim söyledi 🤣
İnsanların çoğu ön yargılı daha çok da genç kızlar özellikle, aşık oluyorum seviyorum değer gösteriyorum ilgi gösteriyorum koruyorum kolluyorum ne uğruna reddedilme uğruna 🤷♂️
Meslek de aynı şekilde engelliyim diye bir iş deneyimim yok diye iş başvurularında onaylı bir geçme olmuyor, ama şimdi günlük bir işe sahibim Nisan ayında tekrar başlıyorum ve bununla da kalmıyorum ekpss ve üniversite sınavlarına çalışıyorum
Sınav tarihleri de belli oldu inşAllah o sınavlardan iyi bir puan alıp hem atanacağım hem de iyi bir bölüm de okuyacağım 🤲🤲
Ve ondan sonra bak bakalım o ön yargılı olanlara ben bir tane bile şans veriyor muyum
Kesinlikle
Cevap
4Cevap
Tüm önyargılarımdan arınmış bir insanım, herkesten eşit derecede nefret ediyorum.
Belki de sıkıntıdan stresten falan saçı dökülmüştür
Aynısı kendilerine yapıldığında sinir olurlar
Bilgisiz ve öngörüsüz olduklarından
Kesinlikle 👏
İnsanlar empati kurnuyorlar kimin ne yaşadığını bilmeden yorum yapıyorlar ve kendilerini eleştirmeden başkalarını eleştiriyorlar bence kendini eleştiren ve empati kuran biri önyargılı olmaz
İnsanların dış görünüşüyle, ırkıyla dalga geçenlerin gelişmediği bellidir, boş bir insandır, kendi sorunları görmezden gelip başkalarıyla uğraşır
Irsi 😅
Bu iyiydi 🤣
neden olmasin
Gül gec ya ne takıyon cahil insan cok
Irsi olsa da kime ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?