Ya sen çok değer vermişin kime değer versen o değişiyor kendisini vazgeçilmez zannediyor şimdikilerden ne bekliyorsun ki çok fazla üstüne düşmemek lazım hep biz kendimizi üzüp yipratmisiz ondan bunlar başımıza geldi
O kim ki ya kim ki sen bu kadar kendini üzüyorsun hele bak ne iştir elin iti beni üzecek hee o kendine değerli ben niye değerli olmiyim onun gözünde sen ezik gibi görünüyorsun yanlış anlama ama böyle oluyor durum fazla yazmak mesaj atmak beyinleri öyle algılıyor zayıf işte
Evet yalan söyleyeni gördüm ama ne demişler insan sevince o yalanı umursamaz görmez olurmuş insanın aklı sonradan başına geliyor aşk insanı insanlıktan çıkarıyor
Kusurlarını görmedim her şeyini aslında biliyordum farkında ola ola... öyle işte demek istediğim biz kendimizi kullandırmayalim bizim bir ağırlığımiz olsun hem çocuk değiliz bak daha mantıklı düşünürüz
Ama ben bunu yediremedigim için doğru yu söyledim ama gideceğini hiç tahmin etmedim haklisin yalan söylemek kötü ama insan buladar kolay fazgecilebilir olmak üzüyor değerim hiç mi yoktu acaba
Tahammüllü yok artık kimsenin çünkü farkımız yok birbirimizden insan elemek için sebep arıyoruz onun da bahanesi bu olmuştur belki de kimse hatalarla uğraşmak istemez aşık değilsen gerek de yok bence eğer ki trip atmıyorsa ciddiyse gerçekten uğraşmaya gerek yok diye düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tekrar aynı hataları yapmamak. Ama kaybedilen güveni kazanmak ne yazık ki çok zor
Benimki imkansız artik
Maalesef. Ben de güvenimi sarsan birisiyle bir daha olmazdım
Oda olmuyor zaten ama sadce yaşım konusunda yalan söyledim başka yalan yok arkadaşım zaten
Önce bir düşün istersen kendisi güvenilirmiydi ya kendisi kaybettiyse
O kaybetmedi ki ben onu kaybettim sadce lan benim kızdığım engellemek nedemek ya ergen misin
Bilirim bunu yaşadım inan bana artık kendisini yetistirememis insanlara gelemiyorum bırak girsin sende
Belki de hayırsız
Başka şansım yok zaten gitti ki hani elimden bsiey gelmez
Of aman dünyada kızmı yok taktığın şeye bak gidene dur denmez hatta sen başında postayı koyacaksın ki üzülen sen olma
Konu kiz olması değil değer verdiğim biriydi sadce kiz çok hayir takmak da degil yapicak bsiey yok aslında haklısın ya
Zamanın kıymetini bilmek lazim
😂😂😂
Hah şöyle onu tak bunu tak o. cocuklari bizden sağlam bizim gibi insanlar anca hasta olur taka taka
Defolup gitsinler çokta umurumda
Sen neden bukadsr ofkelisin
Bizden degelimiler niye kendimi uzeyim ki gereksiz yani şimdi ki insanlara iyilik yaparsın tek hatanla eliyle itikler orta da belki bir şey yoktur
Özür dilerim Bi anda kendimde olan bir şey aklıma geldi
Neyse işte değmez emin ol
Haklisin teskkurler
Benim zoruma giden sanki ona çok kötü bsiey yaptım ve sürekli arayıp rahatsız ediyorum böyle bisey var sankide engelemesi
Ya sen çok değer vermişin kime değer versen o değişiyor kendisini vazgeçilmez zannediyor şimdikilerden ne bekliyorsun ki çok fazla üstüne düşmemek lazım hep biz kendimizi üzüp yipratmisiz ondan bunlar başımıza geldi
O kim ki ya kim ki sen bu kadar kendini üzüyorsun hele bak ne iştir elin iti beni üzecek hee o kendine değerli ben niye değerli olmiyim onun gözünde sen ezik gibi görünüyorsun yanlış anlama ama böyle oluyor durum fazla yazmak mesaj atmak beyinleri öyle algılıyor zayıf işte
Hakkiisin zaten deger olsa engellemezdi bence
Ya boş yaa belki de hayat şartları da olabilir dertleri vardır bilmemem
Bi derdi yok kaşarlık yapiyor pi. ç
Ama kendimizi üzmeyelim elinden kaçana üzülme çünkü hayırsızsa Allah uzaklaştırır onu senden rahat olalım
Hakkiism
Sana biri yalan söylese 1 tane yalan silermiydin sende
Evet yalan söyleyeni gördüm ama ne demişler insan sevince o yalanı umursamaz görmez olurmuş insanın aklı sonradan başına geliyor aşk insanı insanlıktan çıkarıyor
Fake instan var mı sana detaylı anlatsam olurmj
Kusurlarını görmedim her şeyini aslında biliyordum farkında ola ola... öyle işte demek istediğim biz kendimizi kullandırmayalim bizim bir ağırlığımiz olsun hem çocuk değiliz bak daha mantıklı düşünürüz
Yaz bana mesahdan
Yazdim
Kalp kırılınca eski haline gelmez. Güven gidince bir daha hiç gelmez.
Bunu yaşayarak anladim
Zor iş aman ha onun güvenini kazanayım derken kendininkini kaybetme
Yerinde olsam uğraşmam bir kere kaybedilen zor kazanılır
Yok uğraşmak değil de engellemesi beni üzen sanki ben rahatsız ediyorum durmadan yalan söyledi diye insan mı engellenir
Şahsen değer verdiğim birinin yalan söylemesi beni üzer
O da üzüntüsünü böyle etmiş verilen tepkiye takılma yanlış yere bakıyorsun konu yalan söylemen
Ama ben bunu yediremedigim için doğru yu söyledim ama gideceğini hiç tahmin etmedim haklisin yalan söylemek kötü ama insan buladar kolay fazgecilebilir olmak üzüyor değerim hiç mi yoktu acaba
Tahammüllü yok artık kimsenin çünkü farkımız yok birbirimizden insan elemek için sebep arıyoruz onun da bahanesi bu olmuştur belki de kimse hatalarla uğraşmak istemez aşık değilsen gerek de yok bence eğer ki trip atmıyorsa ciddiyse gerçekten uğraşmaya gerek yok diye düşünüyorum
Konusmaya calis hediye almak
Her yerden engelledi dün biraz uğraştım ulaştım konuşmak istemediğini söyledi bende bıraktim
boş ver o zaman iyi yapmışsın
Yaaa engellemek nedir ya saçmalık sanki ben rahatsız ettim zaten hiç engelleme se konuşmak istemiyorum dese uğraşmazdim hırs yaptim
Güven bir daha yerine gelmez, boş ver, önüne bak…
Bukadar acımasız olmaz hayat
Üzgünüm ama öyle…
Ama bu adil değil
Bence de değil ama öyle işte napalım…🥺
Hakkisin hayat acimasiz
Sende acımasız olmayı öğreneceksin emin ol o zaman daha değerli olursun…
Güven kazanılmıyor bitti mi biter.
Biliyorum yolu olmalı ama
Zamanla adam gibi durmak
Zamanı yok gitti ve görüşmek istmeiyor
Giden canlar geri gelmez birdaha…
Kazanamaz. Ben bir daha guvenemedim
Konuşmayı kestin mi
Zamanı geriye almak
Iste yapabilsem keşke hayir çok iyi biri nasıl bukadar acımasız olabilir
Yani bir daha güvenmek imkansız diyorum
Güvenmeyin ama gitmesinde neden gidiyor