Kadınlar hiç bir erkekle arkadaş olma niyeti ile konuşmaz mı? Neden hep farklı beklentilere giriyorlar?

Şöyle ki, ne zaman bir kız ile samimi bir arkadaşlık ilişkisi içerisinde olduğumu düşünsem onun samimiyetten daha fazlasını beklediğini fark ediyorum. Kendilerine bağlamak için taktik uygulamalar, dişilikleri ile beni etkilemeye çalışmalar ya da aksine aşırı saf ayağına yatarak peşimden koş dercesine ilgi çekmeye çalışmalar, kıskanmalar ya da romantizim beklemeler gibi durumlar ile karşılaşıyorum hep. Ben bunu fark ettiğim an böyle bir beklentilerim yoksa böyle bir beklentim olmadığını ve artık durmalarını istediğimi açıkça söylüyorum. Tamam diyorlar, sanki s@lakmışım gibi zaten öyle beklentilerim yoktu yanlış anlamışsın falan diyorlar. Tam sorunun çözülmüş olduğunu düşünürüm ki başka bir karşı cinsim ile konuşurum ya da konuşmayı düşünürüm ve bammm her şey gün yüzüne çıkıyor, ya benden uzaklaşıyorlar ya da ama ben senden hoşlanmıştım niye böyle yaptın falan diye söyleniyorlar, e ben bu konuda hiç bir umut vermedim ki benim ne suçum var şimdi?

Galiba cidden ateş ile barut yan yana duramaz sözüne katılmak zorundayım artık ama hayat aşk ve cnsellikten ibaret değil, lütfen bunu aşın artık.
Kadınlar hiç bir erkekle arkadaş olma niyeti ile konuşmaz mı? Neden hep farklı beklentilere giriyorlar?
Cevapla