
Ukalalıkla mütavazilik arasında kalmışların sendromu ne acaba 🤔

Ukalalıkla mütavazilik arasında kalmışların sendromu ne acaba 🤔
Bilmediğim konular okyanus kadar vardır ama merak ettiğim ya da çaresiz kalmış biri için bilmediğim konuyu araştırırım yardım için. Taktımı takarım onu dışında her şeyi bilseydim yani mecazı anlamda çokça bilgili biri olsaydım hayatımın bataklığında şu anda boğulmazdım.
İmam-ı Azam gibi bir Alim hala ben bir sey bilmiyorum diyorsa ben nasıl ben bilirim derim.. çok konu var en basiti matematikden anlamam...
Ne güzel örnek verdin 😇
Mali müşavir isen her şeyi bileceksin. Öyle bir şey yok. Ben bilmiyorum deme hakkın da yok. Hiç bir şey bilmiyor isen eline bir dilekçe yazıp göndereceksin.
Ben cahil miyim ki her şeyi bileyim.
Cevap
22Cevap
Hiç bir şey bilmiyormuştum ama aydınlandım...
Ben bilmediğim konuya bilmiyorum derim.
Var tabii ki.. Her şeyi bilmeme, bilmemize imkan yok..
Mesela kim, kiminle, nerde ne yapıyor bilemem.. 😄
Onu bilene altın madalya takıyorlar zaten 😅
Spor
Araba
Ruj kalem rimel dışında diğer makyaj şeysilerini
Siyaset
Ekonomi
Magazin
Elektrik elektronik şeyler
Satranç
Aşk
Asla anlamam bunlardan🤔
Ben anlıyorum seni 🥹 işime gelirse o 😏
Ahahhahah valla aynını yazacaktım dedim torti kızım bir değişiklik yap😂 ama olmadı sanırım😂
Ciğerci de ciğer bekleyen kedi gibi bekliyorsun beni 😁 ben tamamlarım seni 😇
Bu betimlemelerimiz yokmu😂 iyi ki var😂 çoksel yaa😂
Yarım elma gibiyiz😂
Neyse ki gönül almıyoruz 😅 kendinle konuşuyorsun günde bi kaç kere sayemde 😌
İyiki sayende 😇 ciddi ciddi iyi ki diyorum bak😇 öylesine değil🙏😂
Eyvallah ciğerim 😅 😂
Görsel çok haklı 😂
Tabiki herşeyi bilemem.
Gül suyu kalitesizmiş ya 😅
Her şeyi bilmek istemem açıkçası 😄 gül suyu enerjini yükseltir ama bu bir gerçek
Evet gül frekansı en yüksek olan çiçektir 😌
Var tabi bilmediğim şeyler , ama mantık yürütürüm her zaman 😂
Direk bilmiyorum demem durur düşünürüm diyorsun 😂
Açıklama için teşekkürler 😂
😂😂😂
insan niye herseyi bilsin :) ilgisi oldugu egitimini gordugu mesgul oldugu isini bilsin yeter :)
gunluk haber izlesin okusun gundemi takip edip birazda usul adap bilsin yeter :)
Dünya son bulmadıkça , teknoloji bu kadar hızla ilerledikçe bilmediklerimizin sayısı da o oranda artmaya devam edecek. Haliyle bilmediklerimin sayısı çok
Bildiklerimin öğrenmek istediklerimin yanında esamesi bile okunmaz.
En azından bilmediğim konularda susmam gerektiğini biliyorum.
Mutlaka vardır, hiç kimsenin her şeyi bilmesi mümkün değildir ama merak ettiğim bir konuysa öğrenirim : ))
Bilmem diyorsam bilmiyorum ukalalık sevmem 😌
Bilmem diyerek de ukalalık oluyor yani 😅 tuttum bu sözü 😌
Teşekkürler alakayı ben kurarım 😅👍
Herkes her şeyi bilemez.
Her şeyi biliyorum diyen kişi hiçbir şey bilmeyendir.
Her şeyi bilmemize imkân yok. En kültürlü, bilgili insanın dahi bilemeyeceği şeyler vardır.
Bildiğim konularda bile ‘ ben anlamam ‘ dediğim doğrudur
Bilmediğim şeye yorum bile yapmam. Boş yapmaya gerek yok
Bilmediğim bir konuda bilmiyorum, fikrim yok diyebilirim.
Bilmediğim şeyleri sayarsam cilt cilt roman olur
Erkekler nasıl varlıklar hiç anlamıyorum bilmiyorum
Haddini bilmeyen arsız cahiller her şeyi bilirler lakin alimler bilgiçlik taslamaz
İllaki vardır. Her şeyi bilemem. Ama yorum yaparak cikarimda bulunabilirim.
Var tabii, bilgimin hatta fikrimin olmadığı birçok konu var.
Herkesin, her şeyi bilmesi mümkün değil.
Allame-i Cihan herkes olamaz bilgiler de bi yerde tükenir.
Bilemediğimiz konular olabilir tabi
İlgi alanımda olan şeyleri bilirim herşeyi bilmem
Bilmem dediğim çok konu var.
Bilmediğim şeye yorum yapıp boş yapmayı sevmem
Her şeyi bilemem, o yüzden var yani. :)
Mutlu olmayı bilmiyorum.
Vardır illa ki bilmediğim şeyler.
Herşeyi bilende sıkıntı vardır
Ben bilmem eşim bilir diyim hadi bende.
Matematik, kimya ilk aklıma gelen şey.
Bilmedigim. cok şey var
Kimse her şeyi bilemez sadece iddia eder.
Var tabii her şeyi ne bilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?