Bu hayatta anlatılmayan bilinmeyen ne çok şey var değil mi?
https://fb.watch/o3fGPCW0en/?mibextid=UVffzb
https://fb.watch/o3fGPCW0en/?mibextid=UVffzb
Bir noktadan sonra Ne Güzellik işe yarıyor ne de yakışıklılık Kaldıki zaten haytta hiç bir şey kalıcı değil ve Herkesin aynı kişiye yakışıklı ve güzel demesi beklenemez İnsanın tip kriteri vardır çoğu bu durumu bilmiyor maalesef
rica ederim nedemek sevindim 🙏😊
✔
Cevap
5Cevap
Hayır onlar mutsuzluğu kendileri seçiyorlar.. ben mesela şu an yakışıklı olsaydım çoktan aşkı bulmuştum diyorum
bir şey bilmediğim. O kadar çok bilgi var ki. şu an ki doğrular başka bir gün yanlış olabiliyor
Wynen katiliyorum arkadaşım
Herkes eşit değil mi onların ki niye üzücü olsun?
Ne yazikki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?