Mesajlaştığınız kişi mesaja geç dönüş yapsa önce nedenini dinleyip anlayışla mı karşılarsınız yoksa direkt engeller misiniz?

Keyfi geç cevaptan bahsetmiyorum.

Karşındaki kişi müsaitlik durumuna ya da iş yoğunluğuna bağlı olarak mesaja geç dönmesi sizin için engel konusu mudur? (Neden geç döndüğünü dinlemeden ve mesaja henüz dönüş yap (a) madan)

Bu gibi kezbancıklar yapmak yerine dinlemek anlaşmak ve muhabbete devam etmek en mantıklı olanı değil midir?

Mesajlaştığınız kişi mesaja geç dönüş yapsa önce nedenini dinleyip anlayışla mı karşılarsınız yoksa direkt engeller misiniz?
Mesajlaştığınız kişi mesaja geç dönüş yapsa önce nedenini dinleyip anlayışla mı karşılarsınız yoksa direkt engeller misiniz?
Cevapla