Aurası yüksek kadın olmak için pozitif olmak yeterli mi?

İnanılmaz negatif biriyim pozitif olamıyorum kafamda sürekli dertler sıkıntılar oluyor biriyle sohbet ederken bile aklımda sadece sıkıntılar oluyor karşı tarafı dinlemekte zorlanıyorum aşırı ama aşırı derecede takıntılıyım artık beynimin ağrıdığını çalışmadığını hissediyorum sürekli stresliyim auralı bir kadın nasıl oluruz? Enerjim hiç yok 100 yaşında gibi hissediyorum kendimi 😄 pozitif şeylere kendimi veremiyorum

Aurası yüksek kadın olmak için pozitif olmak yeterli mi?
Cevapla