Ben çok tembelim nefret ediyorum bu huyumdan 😓
Sende tembel misin?
Ben çok tembelim nefret ediyorum bu huyumdan 😓
Sende tembel misin?
Tam aksine çok çalışkanım kafaya koyduğumu yaparim
Maşallah 🥰
Teşekkür ederim 🙂
Sen neden boylesin?
Keşke bilsem
Kan değerlerini olcturdun mu hic?
Evet 3 ayda bi gitmem gerek şekerim var
Geçmiş olsun Tip 1, Tip 2 ?
Tip 2
Çok çok sağol
İyi günler dilerim dostum..
Canın sıkıldığında yazarsan dertlesiriz ;)
🙏🙏🙏🙏🙏 sende öyle
Sanalda
Sanada ***
Gizlisin ulaşamam sana dostum :)
Çok teşekkür ederim 🙂
Cevap
27Cevap
İş yapmayı severim sadece işe başlamak biraz zaman alır 😃
Bu da iyiymiş
50 metre ileride ki markete arabayla gidiyorum o kadar tembelim 😁
Bazen tembellik denmez de üsengeckik de denmez ama ona benzer birşeyler olabilir yani
Hayır, çalışmak, spor yapmak falan güzel. Eğlenceli
Bende bazen tembelleşiyorum 😏
Normal
Değilim genel olarak konuya göre değişir
Bu da çok güzel
Kendimden çalışanını görmedim
Maşallah
Sağol
Hayır yeterince çalışkanım
Çok güzel 👍
Tembel olmayı çok isterdim
Bundan basıt be lanet bişey yok 😅
Değil ya 2/3 saatten fazla uyuyamıyorum
Bak bu hiç iyi değil kafana bir şeyler mi takılıyor
Çok şey var
Üzüldüm 😓 çünkü bende çok takıntılıyım herşeyı taka taka 30 yaşında hastalıklarım var saçlarımda beyaz bile var
İnsanların birbirinin acılarını anlaması bile insan olanı üzer teşekkür ederim eğer anlatmak istersen dinlerim seni
Allah senden razı olsun 🥰 çok sağol bunu söylemen bile beni ağlattı burdan yani bu sitede böyle biri olması bile çok güzel çok teşekkür ederim
Rica ederim ama söylediğim şeyi havada bırakma
birlikte tembellik yapalım mı? hemde ömür boyu
Çok çalışkanım ben az uyur çok calisiyrim
Karın da senin gibi ama neyse ki ben tembel diilim
Belki hastadır?
Yok tembel ama ben sorun etmiyorum
Hayır değilim :)
Masallah
sen neden öylesin?
Gerçekten bilmiyorum
ne yaparken kendini tembel hissediyorsun
Değilim
😌😌
Çok fazla
Maalesef
Hayır değilim çok şükür
Ne kadar güzel
İnşallah çok sağ ol
Mecbur aşmam lazım evde hep her iş birikiyor
Uyuyamıyorum ben çok doğru düzgün burada şu an saat 06:22 Türkiye’de 8:22 olmalı
Hollanda
Ne yapabiliriz demen var ya 🥹 Allah razı olsun
Üşengecim
Aynennnn
Hiç değilim.
Olmayı isterdim.
Tembel değilim sevmemde
Maalesef 😀
hoş geldin 😂
Hoşbulduk 😂
Hiç değilim hiç 🙂
En iyisi
Miskinlik bana göre değil 😂
Biraz
Bende tembelim
😊
Degilimm
😇
Niye tembelsin
Hiç bilmiyorum 🤷♀️
Ne iş yapıyorsun
Evden çalışıyorum
Yaş kaç
Hemde aşırı
😊😊
Ben de tembelim.
Hayır tembel degilim
hayır değilim
Bende. Tembelim ya
tembelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar