Zaten insanın parası kendine yetiyor ben önüme gelene para atsam iflas ederim kendime bir şey alamam bunların ailesi yok mu ne malca şey ya haramdır be başkasının parası zorla atılır mı gönülden olması lazım
Güncellemeler
+1 yıl
İsim gücüm yok bankadaki paraları atacam bende safım ya 😃
Güncellemeler
+1 yıl
Kendime bissuru alacağım var zaten 🤣 hayat pahalı
Bu insanların amacı ne neden YouTube den para kazanmak gibi saçma şeylerle uğraşıyorlar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
çünkü çok para olduğu için kolay yoldan
Kolay yoldan para kazanmak istediği için. Malum bizim ülkedr canım saçma insanları ünlü yapıyorlar