Eğer kedi 🐈⬛ görüyorsan beyninin sağ lobu baskın, ama geyik 🦌 görüyorsan beyninin sol lobu baskın👍🏻
Gününüz mutluluk dolu geçsin✌🏻
Gününüz mutluluk dolu geçsin✌🏻


İlk baktığımda tavus kuşuna benzettim. Sonra odaklanınca kediyi gördüm. Bir de kediden bağımsız olarak boynuz gördüm ama neydi anlamadım. Kafamda milyon tane şey var
Cevap
9Cevap
İkisini de göremedim maalesef. sadece daha çok çiçek gördüm ben
İkisini de göremeyenler için seçenek var mı.
Maalesef sağ ve sol beyin 🧠 lobu üzerinden şekillendirilmiş bir görsel, aslında odaklandığınızda görememe gibi bir ihtimal olmuyor
zar zor kediyi görebildim. bir de boynuz gördüm. tamam da bu bilgi ne işimize yarayacak
Beyninizin hangi lobunu daha aktif kullandığını öğreniyorsunuz, sağ lobu mu? Sol lobu mu?👍🏻
ikiside yok asıl sebeb senin 2 seçenek sunman
2 seçenek olduğu için sünüldü
ozaman lürfen aydınlatın bir tanesi nerde
Bu konuda ben sizi değil siz kendinizi aydınlatmalıdınız
Şimdi eve geldim yani şöyle diyelim görmeyen kişilere telefonu elinize alın.. ve uzaklaştırıp bakın. Bilgisayardan görmek çok zor hatta imkansız gibi
Kedi var bildiğin
Şu an o kadar yorgunum ki üzerime üzerime dönen şeyler görüyorum sadece 😂
😅
Resmi sadece olduğu gibi görüyorum herhangi bir hayvan olarak değil.
Ben körüm galiba
Estağfurullah olur mu öyle şey, odaklanıldığında ya da resmi küçültüp bakıldığında fark ediliyor aslında
Ben hiç bir şey görmedim
Odaklanman gerekiyor
Anaaaa resmi kardeşime gösterdim açısal olarak öyle gördüm valla kedi varmış
:))
Baykuş gördüm ben?
Olamaz, sadece kedi 🐈⬛ ve geyik 🦌 var resimde
Gördüm ama?
Ne diyebilirim ki, bu hazırlanan testte iki resim var, beyin 🧠 sağ ve sol lobunun hangisine daha yakın olduğunun bulunması için ama siz farklı bir şekil ya da hayvan gördüyseniz o da sizin bakış açınız derim
Yani benim için sonuç olmuyor mu? Ya da yeni bir yorum getirip iki lobu da kullanıyorum diyebilir miyiz?
😅 iki lobuda kullanman için benim gibi kediyi ve geyiği görmen gerekiyor
Vaşak görüyor olmam mümkün mü? 😃
😅
Hiç bir şey göremedim
Dikkatli bakmıyorsun😒
İşimi gücümü bırakıp buna odaklandım göremedim bir şey 😅
Sende sitem sezdim ama olsun, ok göremiyorsunuzdur
Kedi gördüm abi ne oldu şimdi 🤣
Kardeşim beyninin sağ lobu daha baskın bu durumda👍🏻
Ne işe yarıyor ki abi
Sağ lobun duygular ve hayallerin etkisinde olduğu ve bütünsel öğrendiği, bu yüzden bilgileri sırayla işleyen sol lobun aksine daha hızlı ve etkili olduğu anlaşılmıştır.
İkisini görmeyene ne deniyor peki 😂
Odaklansana Eda, bence göreceksin
😄🙏🏻
İkisini de görmüyorum, canım heralde 😂😂
Yok canım😅
Aaa sansürlemiş 😂 Geri zkalıyım heralde yazmıştım
Anladım ama öyle değilsin işte, akıllısın sen✨
Teşekkürler efemm o sizin akılllııııılııığınıızz 😂😁✨
😄sağ ol canım benim, nasılda mütevazi🙏🏻
😁😄😊🙏🏻
:))
Kedi ama daha çok aslan gibi 🤷♀️
Kedi gördüm
Kedi iki gözü alnı ve ağzı var çok net..
Bunu geyiğe benzeten de ne bileyim..
Şeytanımsı bir şey görüyorum onu ne yapacağız
İkisini de görmüyom
Yanan sönen çizgiler ve kedi suratı
Tavus kuşu 🤣
Güzelmiş😄
Kedi
Kedi gördüm
örümcek ağı
Kedi gibimsi
Kedi gördüm
Kedi yüzü görüyorum.
Leopar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?