
Size, geçmiş yıllara dönebilmeniz için şans verilse hangi yıla giderdiniz?

Size, geçmiş yıllara dönebilmeniz için şans verilse hangi yıla giderdiniz?
Ben geçmişe dönmek istemezdim. geçmişe bir nedenle dönerim o da doğumumu engellemek için. ama gelecek dersek de şu an ki yaşımla geleceğe gidip yaşamak harika olurdu. gelişen teknoloji tıp gibi alanlardan faydalanırdım
70'lere ışınlanmak istiyorum hemen. Ayhan Işık ve İzzet Günay'ı görmek istiyorum. Ah bir de Tarık Akan'ı.
Ah en çok onu seviyorum, onun o ela gözlerine doyasıya bakmak istiyorum, gözlerinin büyüsüne kapılmak. Hepsinin de imzasını alıp saklamak istiyorum günümüze tekrar dönüp, tabii günümüze gelmeden evvel o dönemin kıyafetlerini doyasıya giyinmek istiyorum, o dönemin insanları doyasıya caddelerde yürümek, o dönemin filmlerini sinemalarda izlemek istiyorum ☺
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim. :)
1992 yılına dönüp ailem kardeşlerimle yeniden yaşamak isterim 2022 yılına kadar sonra yine tekrar tekrar ama 2022 yılına asla girmek istemem.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Cevap
4Cevap
Geçmişe gidip aynı şeyleri yaşamak istemem.
2010 hastalığımı engelleyebilirdim belki... Ve 2016 anneannemi son defa görmek sarılmak öpmek...
Başınız sağolsun..
Sağol
Peygamber efendimiz sas'in yaşadığı döneme gitmek isterdim.
İlkokul yıllarıma geri dönüş yapmak isterdim büyümek hiç eğlenceli değil 😄
Geçmişe gitmeyi sevmiyorum ben geleceğe gitmek isterim
2004-2006 falan olabilirdi. Dj akman dinlediğimiz dönemler. Mutluyduk
1999 ama bu yaşadıklarımı bildiğim için eğer bilmeden olacaksa dönmek istemem değişen şey olmazdı
2010 Şubat dönmek isterdim. O zamana dönsem çok şey başka olurdu.
3 yaşıma giderdim
hayatımdan memnunum yeniden yaşamak için.
Çok uzak değil dün akşama dönmem gereknxjdjdjdj
Doğmadan önceki yıla gidip ailemi katlederdim
2021 yılı dershane zamanları
2000 lerin başı
2013
2019 kesinlikle
Bi üç yıl öncesine
2020
Lise yıllarıma
Lise yılllarıma
2018
2010 falan
2019'a...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?