Kızlar sizce paronayak mıyım içimdeki hisse güvenmeli miyim?

Dün sevgilimle konuşurken kaslı olmamı ister miydin dedi bende evet çok değil en yakın arkadaşın kadar dedim. bende sen nasıl olmamı isterdin dedim (5 yıldır beraberiz) sert ruhlu olmanı isterdim dedi (sert demedi) nasıl yani örnek ver dedim (çocukluktan kardeş gibi olduğu bir kız arkadaşı var) onun adını vererek onun gibi dedi ve benim yüzüm hiç istemeden düştü nasıl yani dedim biraz daha dişiliğini göstermeni beni etkilemeni isterdim dedi sonra ben bozulunca boşsun neye bozuldun diye üstüme gelmeye başladı ben sakin konuştuğum halde. bozulmam onu tetikledi ve yalnış bir şey dediğinin farkındaydı sen arkadaşımla ilgili yorum yaptın ama diyip bu konu üzerinden haksız çıkarmaya çalıştı beni alındım diye ve bana sırf zoruma gittiği için defalarca basitsin dedi. bu kzıla ilgili onları yan yana görünce içimde çok rahatasız edici bir his oluşuyor ve kıza karşı asla rahat değilim ama sevgilime güveniyorum bu konuda

Kızlar sizce paronayak mıyım içimdeki hisse güvenmeli miyim?
Cevapla