Buluşmak istiyor ama takındığı tavır bu nasıl bir adam bu?


Böyle uzun aralıklarda bir buluşmak için yazıyor, hep o an olsun istiyor e o anda ben uygun olmuyorum e başka gün ayarladık bu sefer cumartesi günü neyse pazara erteleyelim dedi. Pazar günü geldi hiç mesaj yok. Saat sekizde görüşecektik yazdım işin çıktı sanırım diye aaa evet yazmayı unuttum başka zaman yapalım mı çok özür dilerim yazmış şimdi bu bir daha buluşma teklif etse buluşulur mu çok resmen değersizleştirme değil mi yaptığı? Sizce nedir bu çok alındım Ne bu. Saygısızlık değil mi Çok gururuma dokundu bir kerede sana ihtiyacım var şimdi bulusalim diye mesaj attı günün ortasında dedim müsait değilim hemen başka gün ayarlayalım bir ay geçti mesaj yok ne bu

Buluşmak istiyor ama takındığı tavır bu nasıl bir adam bu?
Cevapla