Böyle uzun aralıklarda bir buluşmak için yazıyor, hep o an olsun istiyor e o anda ben uygun olmuyorum e başka gün ayarladık bu sefer cumartesi günü neyse pazara erteleyelim dedi. Pazar günü geldi hiç mesaj yok. Saat sekizde görüşecektik yazdım işin çıktı sanırım diye aaa evet yazmayı unuttum başka zaman yapalım mı çok özür dilerim yazmış şimdi bu bir daha buluşma teklif etse buluşulur mu çok resmen değersizleştirme değil mi yaptığı? Sizce nedir bu çok alındım Ne bu. Saygısızlık değil mi Çok gururuma dokundu bir kerede sana ihtiyacım var şimdi bulusalim diye mesaj attı günün ortasında dedim müsait değilim hemen başka gün ayarlayalım bir ay geçti mesaj yok ne bu
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dengesizin teki, sana değer vermiyor belli ki, belki de yedektesin.. Yol ver gitsin üzülmeye değmez bunlara
Bir kere bile olsa görebilmek istemiştim. Durum negatif olsa atlatır gene hayatıma devam ederdim ama beni hep arada bıraktı. Bana en çok koyan bu. Tam vaz geçiyorum bir yerden çıkıp mesaj atıyor. Benim de dengelerimi altüst etti. İçimde bir enayi umudu vardı hep belki görüşsek bir şeyler değişir veya ben mi bir şeyleri eksik yapıyorum diye ama gördüğüm tek şey saygısızlık
Sana saygı duymayan bi adamdan değer sevgi bekleme. Bak çok açık aslında olay.. Mesaj yazmasına izin vermeki kafan karışmasın. Ya yaz birdaha bana yazma de, ya da direkt engelle.. Toksik insan ruh sağlığına zarar
Sürekli kendini sporda paylaşıp bir sürü kız ekleyen birisi ve 30 yaşında… bundan en başta bir şey beklemem hataydı ama gönül her şeye konuyor. Gördüm işte nasıl bir insan olduğunu.
Oooovvv sürekli kız ekleyen sürekli yedekte tutar ve çok kişiyle görüşür.. Hislerin yanılmaz. Bas engeli yol ver hemen.. İradeli olmalısın
Şimdi yazmış cevap özür dilerim haber vermem gerekirdi diye
Asla tav olma asla...
Olay 21 ekimde oldu şimdi gene özür diliyor ne bunun derdi anlamıyorum
Sürekli yedekte tutmaya çalışan bir sırtlan ne olacak.. Duygusuz ruhsuz derdi sadece eğlenmek olan biri.. Dikkatli ol.. Yüzyüze görüştünüz mü hiç, cinsellik yakınlık yaşadınız mı
Hayır onun için uğraşıyor zaten sürekli buluşma teklifi ilk zamanlar çok erteledim sonra da böyle yedeğe aldı mesajlaşmayı sevmiyormuş beyefendi rahat hissetmiyormuş yüz yüze daha rahatmış bunun da sebebi fiziksel olarak güçlü olması olabilirmiş
Eskiden tanıdığım biri ama baya aynı ortamda bulunduk
Eskiden tanıyordun ve yüz yüze gördün daha önce yani..
Evet gördüm zaten bu sebepten kopamıyorum yeni biri olsa tahammül etmezdim hep aklımda belki farklı olur diye bir düşünce oluyor ama çok üzülüyorum
Yani hiç bi masada oturup çay kahve içmediniz öyle mi
çokta unutulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum iki gün üst üste konuştuk ve netleştirdik sonrasında aaa unutmuşum demen çok rahatsız edici bunu yazdim
Yol ver gitsin
İçmedim ama benle konuşurken hiç mesaj atmadığı ve sürekli arandığı bir dönem onla konuşmayı kesmek istedim ve o zaman ona eskiden ondan hoşlandığını mı da yazdım sonra konuşma saçma bir şekilde devam etti belki ondan da bir yerleri kalktı bilmiyorum ama daha fazla bunu yaşamak istemiyorum
Özür diledi baya telafi etmek istiyorum dedi inan ne yapsam bilmiyorum
Kacti galiba
Ama sürekli o istiyor işin garip tarafı
Plansiz is yapiyor galiba trip atiyor sana. herzaman musait olmaya bilir insan
Bana cumartesi akşam dokuz dedi. Cumartesi sabah mesaj atmış pazara alsak olur mu diye tamam dedim. Sonra öğlen ikide bir daha mesaj başka plan yapmadıysan ekstra iş iptal oldu akşam buluşalım mı sekizde demişti ben de başka plan yapmıştım pazar diyelim gene dedim. Ondan sonra pazar da bu oldu. Bunun için trip atabilir mi sence
Ortak karar alinsa uyulsa sorun cozulecek gelmeye niyeti yok belli bahane atiyor gelmiyeceksen adan akilli soyle bu hafta gelemiyecem yogunum su gun kesin bulusalim desen oda yok
Bana yazdığı zamanlar hep o an. Hafta içi akşam yazmış gene şimdi oturduğun semte geliyim buluşalım diye e tamam da ben o an müsait olmuyorum veya başka günler ona yazıyorum ben o zamanda yok illa onun dediğine uymamı bekliyor böyle bir şey olabilir mi
Kesin oda diyordur bu naz yapiyor 😂😂 saten hafta içi musaiit olunmasi mucize hafta sonunu secmesi lazimm gectim onu sanki karsisindaki emir kulu plansiz gelsen bile kosarak ona zaman ayiracan saniyor. İste ona bunlari ogretecek ogretmen sensin
Benim için mi naz yapıyor diyor? Olabilir bir ara da tutturdu sen çok soğuksun bilmem ne saçma sapan mesajlar. Hayır bana hiç mesaj atmıyor hiç merak yok. Sebebi de mesaj atmayı sevmemesiymiş yersen… nasıl sıcak olayım beni aramayan sormayan adama? Bedava ilgi bekliyor: ondan hoşlandığımı biliyor sonra o da dedi ben de seni hoş buluyorum diye ama işte bir adım bile ilerleyemedik
Bu boyle gider ilgisiz ve sorumsuz birde bunla evli oldugunu dusun
Şimdi yazmış cevap özür dilerim haber vermem gerekirdi diye
İyii akillanmis yillar sonra😂
çokta unutulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum iki gün üst üste konuştuk ve netleştirdik sonrasında aaa unutmuşum demen çok rahatsız edici bunu yazdim
Dogru bu askin kati o guzel gunler gormek icin sevgini gosterecen 1 ci kural yapamicagin seyin sozunu vermiyecen
İyi mi mesajım cevap vermedi
İyi isyanini yansiz sucunu bilsin oyle oldu bittiye getirmesin...
benle konuşurken hiç mesaj atmadığı ve sürekli arandığı bir dönem onla konuşmayı kesmek istedim ve o zaman ona eskiden ondan hoşlandığını mı da yazdım sonra konuşma saçma bir şekilde devam etti belki ondan da bir yerleri kalktı bilmiyorum ama daha fazla bunu yaşamak istemiyorum
Dedin senden özür dilese kabul edersin
Hemen buluşma
Kaç ay geçti hep böyle
rahatsız mk