Kişilik & Karakter Hoşuna gitmeyen şeyler duyunca ya da karşılaşınca hemen tavrı değişen konuşma şekli değişen insanlar sizce de acil değil mi? eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Aciz olacakti orası Hoşuna gitmeyen şeyler duyunca ya da karşılaşınca hemen tavrı değişen konuşma şekli değişen insanlar sizce de acil değil mi? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Acizler bence de 1 0 Yorumla
KarmaşıkRuh_ Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Egolarının altında hiç olmuş insanlardır, özgüven sıfır.. 1 3 Yorumla eternity-a +1 yıl Kesinlikle öyle düşünüyorum. Üzüldüm ama yaptığına değer verdiğim birisiydi bu kadar sacmalamasi hoş olmadı Yorumla KarmaşıkRuh_ +1 yıl Bir kez daha tanımış oldun. Yorumla eternity-a +1 yıl Evet kötü yönünü de görmüş oldum Yorumla
ttr1903 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 361 cevap paylaştı. Acizlik, tahammülsüzlük, saygısızlık... 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl eleştiri kaldırmıyo demek ki, kötü bi şey tabiki 0 4 Yorumla eternity-a +1 yıl Aynen hemen bi bel altı vurmalar saçma saçma davranışlar bu tarz insanlardan nefret sebebi ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl katılıyorum, burnu kaf dağında önemsememek lazım Yorumla eternity-a +1 yıl Kesinlikle öyle. Teşekkür ederim yorum için Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ben teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Acizler bence de
Egolarının altında hiç olmuş insanlardır, özgüven sıfır..
Kesinlikle öyle düşünüyorum. Üzüldüm ama yaptığına değer verdiğim birisiydi bu kadar sacmalamasi hoş olmadı
Bir kez daha tanımış oldun.
Evet kötü yönünü de görmüş oldum
Acizlik, tahammülsüzlük, saygısızlık...
eleştiri kaldırmıyo demek ki, kötü bi şey tabiki
Aynen hemen bi bel altı vurmalar saçma saçma davranışlar bu tarz insanlardan nefret sebebi ya
katılıyorum, burnu kaf dağında önemsememek lazım
Kesinlikle öyle. Teşekkür ederim yorum için
ben teşekkür ederim
Kıskançlar.