
Bu saate kendime sert bir kahve yaparsam uykumun bedduasını alır mıyım 😐


Bu saate kendime sert bir kahve yaparsam uykumun bedduasını alır mıyım 😐

Bendenizz! 🙋♀️✨️
Ben de şimdi kendime kahve yapmış yudumlarken bu soruyu görüyorum. Yap gitsin n'olacak. 😂
Afiyet olsun 👌✨️
Teşekkür ettimm 😄
İşim eşlik ediyor. :/
Cevap
3Cevap
Sanırım yok yazıldım 😬
Ben yoktum dün gece. Ben gidince burada alem mi yapiyonuz yoksa. Bensiz alem yapmayin yakarim ortalığı😷
Yok yok yapmıyoruz 😐 bir dahaki yoklama da ol ama 🧐
Tamam Sayın modum ama vardım ben gittikten sonra yoklama almissiniz arkadaslara dedim hocaya söyleyin yok yazmasın diye.. çıkışta görüşcem herkesle💃
Çocukluk anılarim gelmiştir aklıma 💃💃🙈
Kavga yok çocuklar 🧐
Banane hocam onlar başlattı dövmem lazım 💀
Büyüklük sende kalsın 👨🏻✈️
Hep bende kalıyor hocam💃💃takla atarak dövcem onlari👀bi kerecik döveyim sonra dövmicem söz 😂
😂😂 Öğrencinin ruhunda Bruce Lee var sanki. Tam döv hadi 😂
Bruce Lee ve Terminatör karışımı Jackie Chan yatıyor ruhuma hocam😂😂 taaam gidiyom👀💃
Sessizlik eşlik ediyor şu an. Kahve sana pek etki etmez gibi ama neyse 😃
Nane limon içiyorum ben :/
Kedi'deki karizma Halis mi sızden yakışıklı 😂😁
uyuyordum ben o saatte : )
Ben tavan bilgisayar.
Suits sezonları ve mis gibi kahve
Geceme hiçbir şey eşlik etmiyor.
Hops ben varım
Niye
Birileriyle sohbet ediyorum
Hadi oradan :D
9 dakika önce kim yazdıysa o 🤷🤷♀️
O da hemen evlenilecek kadını arıyordu işim kolaylaştı 😂
Baş ağrısı
Yoktum uyudum😴
Yıldızlar
video izliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar